מספר מקומות באוטובוס

בדרך לטיול, לחתונה, לכנס של העבודה – אוטובוסים הם כלי רכב נפוצים בכבישי ישראל והם משמשים למגוון סוגים של נסיעות ברחבי המדינה. שכירת אוטובוס לצורך הסעה מאורגנת איננה עניין של מה בכך, בעיקר כאשר מדובר בכמות אנשים שאיננה סופית. כשתארגנו הסעות לאירוע למשל ותגלו כי מספר מקומות באוטובוס נותרו ריקים, ייתכן שתצטערו שלא הזמנתם רכב קטן יותר. תכנון נכון של הנסיעה וחלוקה חכמה של הנוסעים, תמנע טעות כזאת.

אוטובוס

האם תמיד כדאי לשכור אוטובוס סטנדרטי?

נוחות הנסיעה ובטיחותה, הם הנושאים החשובים ביותר שיהיה עליכם לדאוג להם, לכן כדאי לשכור את כלי הרכב שיכיל את כל הנוסעים ולא יותיר איש בחוץ. למעשה, כדאי אפילו לקחת "מקדם בטיחות" ולבחור רכב שיהיו בו מקומות מיותרים ספורים, אך לא רבים מדי ולא – זה יהפוך לבלתי משתלם מבחינה כלכלית. על פי מספר מקומות באוטובוס רגיל, שאמור להסיע חמישים אנשים, תוכלו להחליט אם הוא אכן יתאים לצרכי ההסעה שלכם, או שאולי עדיף יותר יהיה להזמין מיניבוס. 

אם קבוצת נוסעים מסוימת, למשל שתי כיתות המונות יחד כשבעים תלמידים, יוצאת לטיול – ייתכן שהזמנת שני אוטובוסים תהיה עדיפה על הזמנת אוטובוס אחד ועוד מיניבוס קטן. הסיבה היא שבמקרה כזה, מוטב שכל קבוצה של כשלושים וחמישה ילדים, תיסע בתנאים שווים. לעומת זאת, אם הקבוצות אינן הומוגניות, ניתן לחלק את הנוסעים בצורה שתוזיל את מחיר הנסיעה ואז לשכור אוטובוס סטנדרטי לחמישים מהנוסעים, פלוס רכב הסעות ליתר הנוסעים.

מתי מספר מקומות באוטובוס יישארו ריקים ואיך מונעים זאת?

אין ספק כי טיול שנתי הוא דוגמה טובה שבה מספר מקומות באוטובוס רגיל מספק את המענה הנכון לכמות הנוסעים, שבדרך כלל מונה עשרות תלמידים. מלבד טיולים מאורגנים, ישנן עוד הזדמנויות רבות שבהן יהיה צורך בשכירת רכב גדול באופן חד פעמי, אך חשוב לבדוק אם אוטובוס יהיה כלי התחבורה הנכון. 

במסגרת ארגון כנס השתלמות לעובדים, לדוגמה, ייתכן שכמנהלים תרצו לשכור שירות הסעה. אם כמות העובדים שתצטרף לשירות תהיה גבוהה מארבעים, אכן ישתלם לכם להזמין אוטובוס, אך כאשר יהיה ספק וחלק מן העובדים ידווח על רצונו להגיע עצמאית, ברכב פרטי – מוטב יהיה לשכור מיניבוס קטן שעלותו נמוכה יותר. המעשה היעיל יהיה להסביר על הרצון לארגן הסעה לעובדים, לבקש מהם להירשם מראש ולשכור, בהתאמה, את רכב ההסעות היעיל והמשתלם מבחינתכם.

מארגנים הסעות קבועות? בקשו הצעת מחיר הוגנת

במוסדות לימוד שבהם נדרשת הסעה באמצעות אוטובוסים, על בסיס קבוע – בין שלצורך איסוף תלמידים ממקומות מרוחקים ובין בשבילטיולים שנתיים לכל הכיתות, בכל השכבות, כדאי לבקש הצעת מחיר הוגנת מחברת ההסעות. טיולי העמק יכולה להציע לכם מחירים הוגנים להסעות חד פעמיות וגם לשירות קבוע, תוך שימת הדגש על שירות אדיב ובטיחות בנסיעה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
הסעות בגבעת ברנר

  פועלות היום בישראל שורה של חברות המספקות שירותי הסעות בכל רחבי הארץ. הסעות אלה מסופקות כשירות מזדמן לאירועים חד פעמיים וכשירות קבוע במסגרת הסכמי

קרא עוד »
הסעות נכים בתל מונד

  מן הסתם, אחת הבעיות המרכזיות ממנה סובלים אנשים הסובלים מנכות כלשהי בגופם היא בעיית הניידות, אלא שדווקא נכים אלה זקוקים לניידות מרבית לצורך ניהול

קרא עוד »
הסעות תלמידים בפרדס חנה

  הסעות מאורגנות לתלמידים היא פרקטיקה נפוצה מאוד ולא רק בישראל. יחד עם זאת, במרבית המקרים הסעות מאורגנות כאלה אופייניות בעיקר לישובים מבודדים ובעיקר לבתי

קרא עוד »
הסעות תלמידים באופקים

  הסעות מאורגנות לתלמידים היא פרקטיקה נפוצה מאוד ולא רק בישראל. יחד עם זאת, במרבית המקרים הסעות מאורגנות כאלה אופייניות בעיקר לישובים מבודדים ובעיקר לבתי

קרא עוד »