מיניבוס 30 מקומות – יש חיה כזאת

מיניבוס 30 מקומות – יש חיה כזאת

קבוצה של 30 אנשים, היא כמות קצת טריקית, כאשר נחפש הסעה. לא נרצה לשלם מחיר בעבור אוטובוס שיהיה חצי ריק, ומיניבוס או מונית קטנה לא יעשו את העבודה. תופתעו לדעת, שקיימים גם מיניבוסים המכילים 30 מושבים, שיוכלו להתאים עבור הקבוצה שלכם, ממש כמו כפפה ליד. במדריך הבא נרחיב קצת את המידע, בכל הנוגע לנושא מיניבוס 30 מקומות, ונסביר למה מיניבוס הוא הפתרון הכי טוב בשבילכם. 

מיניבוס 30 מקומות

אני מעדיף לנהוג בעצמי – האמנם? 

אנשים רבים, לא אוהבים לנסוע בהסעה, ומעדיפים לנהוג בעצמם. יש לקחת בחשבון, כי במידה ותבחרו לנהוג בעצמכם, יצטרכו להיות לפחות 6 נהגים, בכדי להסיע קבוצה של 30 אנשים. הדבר יגרור הוצאה רבה של דלק, ומספר רב של אנשים שיצטרכו לנהוג. מיניבוס 30 מקומות הוא פתרון מושלם, שמשתלם לכל כיס ביחס לאופציות אחרות, מבלי לוותר על תחושת הנוחות של רכב פרטי.

נהג עם רישיון מתאים 

אנשים רבים, מעוניינים להשכיר מיניבוס 30 מקומות, ולנהוג בעצמם ברכב. למרבה הצער, הדבר אינו אפשרי. נהג מיניבוס חייב להחזיק ברישיון של רכב עם שתי דרגות נוספות ביחס לרישיון רגיל. נוסף על כך, בכדי להסיע אנשים ברכב, יש להחזיק ברישיון נהג הסעות מתאים. בשל כך, תוכלו לשכור מיניבוס שכולל כמובן נהג בעל הרישיונות המתאימים. הנהג ידאג להסיע ולהחזיר אתכם בטוחים ושלמים, ויאפשר לכם ליהנות מהחוויה מבלי להתעסק בנושא הנהיגה. 

מצוקת חנייה

כאשר תתכננו נסיעה לעיר כמו תל אביב, או טיול בנחל, עם חנייה בגן הלאומי, מצוקת חנייה היא דבר שיש לקחת בחשבון. קבוצה גדולה של אנשים המטיילים יחדיו, ויגיעו במספר רכבים פרטיים, תתקל במצוקת חניה רצינית. דבר זה יעכב את התחלת האירוע או הטיול ותגרום לעוגמת נפש. בכדי להימנע מזה, תוכלו פשוט לשכור שירותי הסעה, ולהתחיל בבילוי ברגע שתגיעו אל מקום היעד. 

איכות הסביבה וקיימות 

עוד היבט, המקנה למיניבוס יתרון נוסף, הוא איכות הסביבה. בימים אלו, כאשר ההתחממות הגלובלית גוברת, והמודעות בכל נושא מחזור ואיכות הסביבה גדלה, גם בכבישים יש דרך להשפיע. בעת נסיעה, נפלטים גזים רעילים, ובזבוז דלק רב. אלו פוגעים בכדור הארץ, ויוצרים בנוסף על הכביש עומס רב. בחירה במיניבוס 30 מקומות תצמצם את כמות המכוניות על הכביש פי חמש, ותטיב עם כדור הארץ.

מחיר של מיניבוס 30 מקומות 

מחיר של מיניבוס מושפע מהמרחק בין נקודת היעד ונקודת האיסוף, מכמות הנקודות לאיסוף, וכמובן מתאריך האירוע. למרות שהמחיר בעבור מיניבוס יכול להשתנות, ומושפע מגורמים רבים ומגוונים, הנה כמה הצעות מחיר בעבור מיניבוס 30 מקומות. מיניבוס 30 מקומות ממודיעין לנמל התעופה בן גוריון יעלה לכם בין 900 שקלים עד 1200 שקלים. לעומת זאת, הסעה קבועה של 30 ילדים מיישוב נילי שבשומרון, עד בית ספר תיכון במודיעין, הלוך ושוב בכל ימות החול של השנה, יעלה לכל ילד כ – 500 שקלים בחודש. 

אז אם אתם מחפשים מיניבוס 30 מקומות, הגעתם למקום הנכון. חברת טיולי העמק, מציעה שירותי הסעה בפריסה ארצית, מצפון לדרום, מצפת ועד אילת. בין אם תזדקקו למיניבוס ל-15 אנשים, מיניבוס להשכרה יומית, או אפילו מיניבוס 30 מקומות, אנחנו כאן לתת לכם מענה. בראש ובראשונה, אנו מאמינים ביחסי אנוש. צוות הנהגים המקסים שלנו יסביר לכם פנים, ויגרום לכם להרגשה בטוחה. מלבד זאת, המחיר ההוגן, והרכבים החדישים, הם אלו שעושים את ההבדל. השאירו את הפרטים שלכם, ואנחנו נדאג להסעה בשבילכם עד פתח הדלת.

מיניבוס 30 מקומות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
הסעות תלמידים בצפון

  הסעות מאורגנות לתלמידים היא פרקטיקה נפוצה מאוד ולא רק בישראל. יחד עם זאת, במרבית המקרים הסעות מאורגנות כאלה אופייניות בעיקר לישובים מבודדים ובעיקר לבתי

קרא עוד »
הסעות בקדימה

  פועלות היום בישראל שורה של חברות המספקות שירותי הסעות בכל רחבי הארץ. הסעות אלה מסופקות כשירות מזדמן לאירועים חד פעמיים וכשירות קבוע במסגרת הסכמי

קרא עוד »
הסעות תלמידים בגני תקווה

  הסעות מאורגנות לתלמידים היא פרקטיקה נפוצה מאוד ולא רק בישראל. יחד עם זאת, במרבית המקרים הסעות מאורגנות כאלה אופייניות בעיקר לישובים מבודדים ובעיקר לבתי

קרא עוד »