מיניבוס 15 מקומות – מתי זה יפגוש אתכם

מיניבוס 15 מקומות – מתי זה יפגוש אתכם מיניבוס 15 מקומות

מיניבוס, נועד להסיע אנשים ממקום למקום, כאשר כמות האנשים אינה קטנה מאוד, אך גם גדולה יותר מכמות המושבים ברכב פרטי.  אנשים רבים, משתמשים בשירות של מיניבוס 15 מקומות, כאשר הם זקוקים להסעה חד פעמית, לדוגמה, הסעה לחתונה, מסיבה, או יום כיף. לעתים קרובות, גם כאשר מדובר בהסעה קבועה ויום יומית או שבועית. באיסוף לקייטנה וחזרה ממנה, איסוף ילדים לבית הספר מיישוב מרוחק, ועוד.  במדריך הבא נרחיב על מקרים בהם ניעזר במיניבוס, טווח מחירים, ועוד.

מיניבוס 15 מקומות לחתונה

חתונה, היא אחד מן המקרים הנפוצים, בהם תידרשו לשכור את שירותיה של חברת הסעות, ובעיקר מיניבוסים. חתונה היא אירוע מרגש ומיוחד, בו נהוג לשמח את החתן והכלה, לרקוד, ולשתות אלכוהול. לרוב, החוגגים לא ירצו להימנע משתיית האלכוהול, וכמובן שנהיגה בשכרות היא אופציה מסוכנת ואסורה. למצב זה, הפתרון המושלם להגעה וחזרה מן האירוע, הוא אכן מיניבוס לחתונה, שלא ייאלץ אף אחד לנהוג, וכל החברים יוכלו להנות ללא דאגות ולשמח חתן וכלה ביום חתונתם. 

מיניבוס 15 – לבית הספר

מצב נוסף בו תצטרכו לחפש מיניבוס של 15 מקומות, הוא הסעת תלמידים לבית הספר היסודי. מדובר בהסעה קבועה בכל ימות השבוע, בבוקר – מהיישוב אל בית הספר, ובשעות הצהריים – מבית הספר בחזרה אל היישוב. לרוב, ביישובים מרוחקים, בהם התלמידים לומדים בבית ספר בעיר הסמוכה, יהיה צורך בהסעה קבועה עבור הילדים. 

מיניבוס 15 – ליום שלם

מלבד הסעות קבועות, או חד פעמיות, יש אופציה להשכיר מיניבוס ליום שלם. במצב זה תתקלו בארגון טיול משפחתי, או חגיגת יום הולדת לסבא. תוכלו לשכור מיניבוס שיסיע אתכם צפונה למסלול באזור הגליל העליון, ומשם יסיע אתכם למסעדה. השכרת מיניבוס ליום שלם היא אופציה נוחה כשמודבר במרחקים גדולים, וכמות גדולה של אנשים. 

מיניבוס 15 – לבר מצווה

כאשר הילד שלכם מוזמן לבר מצווה, לא תרצו לקחת ולהחזיר אותו אל אולם האירועים. הורים רבים, מארגנים מיניבוס עבור ילדיהם, ויוצרים הסעה של כל החברים בכיתה יחד אל האירוע וחזרה. לפעמים כדאי לשלם מעט, בעבור נוחות. 

מה חשוב לברר, כשנחפש מחיר למיניבוס 15 

כמובן שמחיר המיניבוס, ישתנה בהתאם למרחק בין נקודת היעד ונקודת האיסוף. בנוסף, מועד האירוע ישפיע על המחיר. בשבתות וחגים, מחיר של מיניבוס יעלה באופן משמעותי. בכדי לקבל הצעת מחיר מדויקת, שלא תפתיע אתכם, בררו מה בןא המועד המדויק של האירוע, ומה נקודות היעד והאיסוף הנדרשות. 

טווח מחיר של מיניבוס 15 מקומות

אספנו כמה דוגמאות להצעות מחיר בעבור השכרת מיניבוס 15 מקומות עם נהג, בשביל להבין את טווח המחירים הנהוג. מיניבוס לבר מצווה, עד 200 קילומטר, יעלה לכם בין 1400 ל- 2000 שקלים. לעומת זאת, מיניבוס 15 מקומות לשדה התעופה, עד 100 קילומטרים, יעלה בין 1200 ל-1900 שקלים. המחירים כמובן, כוללים את שני כיווני הנסיעה. 

לסיכום, חברת טיולי העמק, הינה חברה המציעה שירותי הסעות בכל רחבי הארץ. החברה, מציעה שירות אדיב עם מבחר הנהגים והרכבים החדישים בארץ. אצלנו, תוכלו להזמין מיניבוס 15 מקומות, מיניבוס 20 מקומות, ואפילו מיניבוס המכיל כשלושים מושבים. כמובן שכל הרכבים מאובזרים בחגורות בטיחות תקינות ומושבים נוחים. עם נהג אדיב, ומחירים הוגנים, אין שום ספק שתצאו מרוצים. לפעמים, הדרך חשובה לא פחות מהיעד, ואנחנו מבטיחים דרך מהנה, והכי חשוב בטוחה. צרו קשר עוד היום, ונציע לכם מגוון של הצעות מחיר משתלמות.

הסעות תלמידים ב{HEBREW}
קרדיט תמונה: freepik
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
חברת הסעות בכפר יונה

  מחפשים חברת הסעות בכפר יונה? זקוקים לאוטובוס עבור הילדים לכל השנה למסגרות החינוכיות או מיניבוס חד פעמי שיסיע את האורחים שלכם מכפר יונה לעיר

קרא עוד »
הסעות בנצרת

  פועלות היום בישראל שורה של חברות המספקות שירותי הסעות בכל רחבי הארץ. הסעות אלה מסופקות כשירות מזדמן לאירועים חד פעמיים וכשירות קבוע במסגרת הסכמי

קרא עוד »
הסעות נכים באופקים

  מן הסתם, אחת הבעיות המרכזיות ממנה סובלים אנשים הסובלים מנכות כלשהי בגופם היא בעיית הניידות, אלא שדווקא נכים אלה זקוקים לניידות מרבית לצורך ניהול

קרא עוד »