מיניבוס מחיר משתלם לכל כיס

מיניבוס מחיר משתלם לכל כיס 

מיניבוס מחיר

כאשר תרצו לחסוך בעלויות, ותצטרכו לשנע מספר רב של אנשים מנקודה לנקודה, אין ספק שמיניבוס הוא פתרון זול ויעיל. כאשר תשכרו מיניבוס, תקבלו הצעת מחיר עבור כלל הנסיעה, ולא תצטרכו לשלם עלויות נוספות כגון דלק. כאשר תחפשו אחר מיניבוס מחיר יכול להשתנות ולהיות מושפע מהמון גורמים. אז איך תוכלו לקבל את הצעת המחיר המשתלמת ביותר? אספנו עבורכם את כל הטיפים כיצד להוזיל עלויות של הצעת מחיר של מיניבוס.

 

בררו מה היא כמות האנשים 

טרם הזמנת המיניבוס, וודאו כי כלל האנשים שמתוכננים להגיע, אכן מגיעים. ככל שהמיניבוס יהיה גדול יותר, כך המחיר בעבורו יעלה, וכדאי להיות מדויקים ולחסוך בעלויות ככל האפשר. לדוגמה, אין צורך להזמין מיניבוס שמכיל כ-20 מושבים, בעבור קבוצה של עשרה נוסעים. ווידוא מקדים עם כלל הנוסעים כי הם אכן יקחו חלק בנסיעה, יוזיל לכם משמעותית את הצעת המחיר. 

צמצמו את כמות הנקודות לאיסוף

כשמדובר על מיניבוס מחיר מושפע גם מכמות הנקודות לאיסוף. כלומר, ככל שתצמצמו את נקודות האיסוף, כך המחיר ירד באופן משמעותי. מומלץ לסכם עם כלל חברי הקבוצה על נקודת איסוף מרכזית לדוגמה קניון, או תחנה מרכזית. במקום שכל אחד ייאסף מהבית הפרטי שלו, קבעו נקודה אחת, ומחיר ההצעה ירד משמעותית. אולם, לעתים דווקא כדאי לשלם קצת יותר, ולהוריד או לאסוף כל אחד בביתו, במיוחד כאשר מדובר בילדים קטנים. זה כבר שיקול אישי שלכם, האם להשקיע סכום כסף נוסף בעבור השקט הנפשי. כמובן שכאשר מדובר באנשים בוגרים, הדבר יותר נוח לכולם ומקצר גם כן את זמן הנסיעה. 

 

הזמינו מראש את המיניבוס 

כמו כל דבר, הזמנה בדקה התשעים של מיניבוס הסעות, תעלה לכם יותר מאשר בהזמנה מראש. ככל שתגדילו ותקבעו מראש את מועד ההסעה, ותתאמו את הזמנצ המיניבוס עם החברה, כך הזמינות תהיה גדולה יותר, המבחר יהיה רחב יותר, והמחיר יוכל להיות זול יותר. ערב לפני האירוע, סביר להניח שמחיר המיניבוס יהיה יחסית יקר ביחס למה שהיה אפשר למצוא שבועות קודם לכן. 

 

ערכו סקר שוק

בכדי לדעת שאתם משלמים מחיר הוגן וזול, ערכו סקר שוק קצר. ההמלצה שלנו היא לא לסגור הסעה עם החברה הראשונה שנקרית בדרככם. הקישו בגוגל – מיניבוס לאיקס אנשים מתל אביב למודיעין לדוגמה, וראו מה הוא טווח המחירים הנהוג. כך תוכלו להתמקח ולהשוות מחיר של מגוון רחב של חברות. בעת השכרת מיניבוס מחיר משתנה מחברה לחברה. 

 

השוו לנסיעה ברכב פרטי

ההמלצה האחרונה שלנו, בכדי לדעת אם הצעת המחיר שקיבלתם היא משתלמת, היא פשוט להשוות לנסיעה ברכב הפרטי. הצעה משתלמת, תצא זולה יותר פר אדם הנוסע במיניבוס, ביחס לרכב פרטי. 

מיניבוס מחיר נהוג

כמו שכבר ציינו, כאשר מדובר על מיניבוס מחיר הוא דבר משתנה ומושפע מהמון גורמים. רק בשביל לסבר את האוזן, אספנו עבורכם כמה הצעות מחיר של נסיעה במיניבוס. 

נסיעה ליום כיף במיניבוס עד 20 אנשים תעלה לכם בין 600 שקלים עד 1200 שקלים. לעומת זאת נסיעה במיניבוס על פי שעה, תעלה לכם בין 1200 עד 2500 שקלים, בעבור 8 עד 12 שעות. 

לסיכום, חברת טיולי העמק, מציעה מגוון רחב של שירותי היסעים באזורים נרחבים לכל אורך הארץ. בחירה לנסוע יחד עם טיולי העמק תקנה לכם נסיעה בטוחה, על פי הוראות וחוקי הכביש, עם מושבים מרווחים ומערכות תאורה והגברה מהמובילות בשוק. בחרו בנו, לדאוג לכם לנסיעה הבאה. אנחנו נשמח להציע לכם מחיר הוגן ונוח בעבור השירות, ונהג מסביר פנים. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר, ואנחנו, נשמח לתת לכם הצעות מחיר משתלמות.

מיניבוס מחיר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
הסעות נכים בביתר עילית

  מן הסתם, אחת הבעיות המרכזיות ממנה סובלים אנשים הסובלים מנכות כלשהי בגופם היא בעיית הניידות, אלא שדווקא נכים אלה זקוקים לניידות מרבית לצורך ניהול

קרא עוד »
הסעות בגבעת עדה

  פועלות היום בישראל שורה של חברות המספקות שירותי הסעות בכל רחבי הארץ. הסעות אלה מסופקות כשירות מזדמן לאירועים חד פעמיים וכשירות קבוע במסגרת הסכמי

קרא עוד »
הסעות לחתונה בצפת

  חתונה היא אולי בין האירועים הכי חשובים ומשמעותיים בחיים שלנו. לא סתם משפחות וזוגות מתכננים חתונה במשך כמה חודשים וחושבים על כל הפרטים החל

קרא עוד »