מיניבוס הסעות מחיר – כמה זה עולה לי?

מיניבוס הסעות – כמה זה עולה לי? מיניבוס הסעות מחיר

כאשר נזמין מיניבוס הסעות מחיר הוא אחד הדברים הראשונים שנבדוק. מלבד ניקיון המיניבוס, הנראות שלו, והשירות שיעניק הנהג, לרוב, נחפש לחסוך בעלויות ונרצה למצוא מיניבוס הסעות זול ומהימן. אז כמה יעלה לנו לשכור מיניבוס הסעות? ומה בכלל משפיע על מחיר של מיניבוס הסעות? ריכזנו עבורכם את כל הגורמים שישפיעו על המחיר, וטווח כללי של מחירים.

 

גודל המיניבוס

הגורם הראשון שמשפיע על מחיר של מיניבוס הסעות הוא גודל המיניבוס. מיניבוס אשר מכיל 14 מקומות, יהיה יותר זול ממיניבוס שמכיל כ-23 מקומות. כדאי לשריין מראש מיניבוס בגודל שמתאים לכמות האנשים שאתם. לפעמים, הזמנה מאוחרת תשאיר אתכם עם מיניבוס גדול בהרבה ממה שתצטרכו, דבר אשר ייקר לכם את עלות ההסעה.

סוג המיניבוס

סוג המיניבוס, משפיע גם הוא על מחיר ההסעה. מיניבוס ישן ללא מזגן ורמקולים, כנראה יהיה יותר זול מאשר מיניבוס חדיש עם מושבים מכיסויי עור ותאורה מיוחדת. ההחלטה היא שלכם האם לחפש מחיר זול, וחווית נסיעה פחות נעימה, לעומת מחיר גבוה במקצת, שיכלול רכב עם מושבים מרווחים ונקיים, ומערכת הגברה ומזגן חדישות. רכב חדיש, יקנה לכם תחושה נעימה ויוקרתית, ממש כמו הסעה בלימוזינה. 

 

המרחק בין נקודת האיסוף לנקודת היעד

מן הסתם, שככל שהמרחק בין נקודת האיסוף והיעד יהיה גדול יותר, כך המחיר ישתנה בהתאם. נסיעה מאילת לצפת, תעלה יותר, מאשר נסיעה בתוך ירושלים. יש לקחת בחשבון מה הוא היעד המדויק ונקודת האיסוף המדויקת. 

 

כמות הנקודות לאיסוף

כדאי לקחת בחשבון שמספר רב של נקודות לאיסוף ייקר את הצעת המחיר. לכן, מומלץ לתאם יחד עם כלל האנשים הנוסעים במיניבוס נקודת איסוף משותפת. לעתים, במיוחד כאשר מדובר באיסוף של ילדים, מספר הנקודות לאיסוף או הורדה יהיה גבוה, ודבר זה ייקר את הצעת המחיר במקצת.

 

התאריך הנדרש, השעה וההזמנה מראש

אם תקבעו עם חברת מיניבוסים הסעה קבועה, ייתכן והמחיר יוכל להיות יותר נוח, ותקבלו הנחה מסוימת. אך לרוב, מדובר בהסעות חד פעמיות. קחו בחשבון כי הסעות החגים ומועדים, או ימי שישי ושבת, יהיו יקרים במעט מאשר ימים של אמצע שבוע. ככל שתגדילו ותזמינו מראש את שירותי ההסעה, כך המחיר יהיה יותר נוח גם כן. יתכן כי הזמנה בדקה התשעים תהיה יקרה יותר מאשר הזמנה שתבוצע מראש, לאותו המקום בדיוק.

מיניבוס הסעות מחיר ביחס למיקום

המחיר של מיניבוס הסעות, ישתנה כמובן בהתאם למרחק הנקודות. אספנו עבורכם כמה דוגמאות להצעות מחיר בכדי להבין טווח כללי של מחירים. הצעת המחיר כוללת את כלל הנסיעה ללא עלויות נוספות או טיפ לנהג. השכרת מיניבוס של 20 מושבים לאילת מהמרכז, תעלה לכם בין 2000 ל- 2840 שקלים. לעומת זאת, נסיעה לים המלח מכל יעד, במיניבוס של 15 אנשים, תעלה לכם בין 2150 ל – 2650 שקלים.

 

לסיכום, כאשר תחפשו אחר מחיר טוב של מיניבוס הסעות, אתם מוזמנים ליצור קשר אתנו – חברת טיולי העמק. אצלנו, תוכלו למצוא מיניבוסים במספר גדלים, שיוכלו להסיע אתכם ברחבי הארץ, לכל נקודה בה תחפצו. אצלנו, תהנו משירות של מיניבוס הסעות מחיר נוח, שירות אדיב, ומיניבוס נקי ומצוחצח. חברת טיולי העמק מאמינה ביחס אישי ללקוח, אמינות, שקיפות, וכמובן נהיגה על פי כללי הכביש וחוקי המדינה. תוכלו לתאם אתנו הסעה לכל מקום אליו תצטרכו להגיע, בכל רחבי הארץ, ואנחנו נדאג לתת לכם את הצעת המחיר המשתלמת ביותר. צרו אתנו קשר עוד היום, או השאירו את הפרטים שלכם, ויחד נצא לדרך חווייתית וכיפית.

מיניבוס הסעות מחיר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
הסעות תלמידים במודיעין

  הסעות מאורגנות לתלמידים היא פרקטיקה נפוצה מאוד ולא רק בישראל. יחד עם זאת, במרבית המקרים הסעות מאורגנות כאלה אופייניות בעיקר לישובים מבודדים ובעיקר לבתי

קרא עוד »
הסעות תלמידים ברמת השרון

  הסעות מאורגנות לתלמידים היא פרקטיקה נפוצה מאוד ולא רק בישראל. יחד עם זאת, במרבית המקרים הסעות מאורגנות כאלה אופייניות בעיקר לישובים מבודדים ובעיקר לבתי

קרא עוד »
הסעות ילדים במעלות-תרשיחא

  מחפשים חברת הסעות ילדים במעלות-תרשיחא? צריכים לארגן אוטובוס או מיניבוס לאורך כל השנה או לחילופין זקוקים לפתרון באופן חד פעמי! במדריך הקצר הבא תקבלו

קרא עוד »
הסעות לחתונה במגדל העמק

  חתונה היא אולי בין האירועים הכי חשובים ומשמעותיים בחיים שלנו. לא סתם משפחות וזוגות מתכננים חתונה במשך כמה חודשים וחושבים על כל הפרטים החל

קרא עוד »