מיניבוס הסעות – למה כדאי לשים לב 

מיניבוס הסעות – למה כדאי לשים לב  מיניבוס הסעות

כאשר נצטרך להסיע ממקום למקום קבוצה של אנשים, הפתרון המתבקש הוא כמובן מיניבוס. מיניבוס הוא פיתרון נוח המאפשר לכולם ליהנות, ומונע מאחד האנשים להיות "נהג תורן". כאשר נחפש אחר מיניבוס, כדאי לשים לב למספר דברים על מנת לא לשלם מחיר מופקע, וליהנות מחוויית נסיעה נעימה ובטוחה ככל האפשר. לפעמים, הדרך אל היעד, היא חלק חשוב לא פחות בחוויה, ולא נרצה להגיע לחתונה, אירוע, מסיבה או הופעה, חמוצי פנים עקב חוויה לא נעימה שנחווה במיניבוס. אספנו עבורכם את כל הדברים שכדאי לשים לב אליהם בעת הזמנת מיניבוס הסעות, המשיכו לקרוא וגלו בעצמכם. 

 

בטיחות לפני הכל

הדבר החשוב ביותר, שכדאי לוודא ולשים לב אליו, כאשר נזמין מיניבוס, הוא בטיחות בראש ובראשונה. וודאו כי כל מושב במיניבוס הוא בעל חגורת בטיחות תקינה, וכך תוכלו להבטיח הגנה מקסימלית במקרה של תאונה חלילה. וודאו כי המיניבוס הוא במצב תקין, וכי הנהג שם דגש על כללי הבטיחות בדרכים כמו עצירה בתמרור עצור, רמזור אדום, ונהיגה במהירות המותרת. אל תתביישו להעיר לנהג, וזכרו כי עדיף לאבד רגע מהחיים מאשר לאבד את החיים ברגע.

"הנהג שלנו חברמן"

הנהג של המיניבוס, הוא זה אשר יוביל את כלל הנסיעה. נסיעה עם נהג עצבני עם סבר פנים לא נעימות, יכול להפוך נסיעה מרגשת לנסיעה מלחיצה ולא נעימה. כדאי לוודא כי לנהג שלכם יש יחסי אנוש מעולים, ושהוא גורם לכם להרגיש נינוחים ובטוחים על הכביש. "נהג חברמן", אפילו יציע לכם להתחבר אל המוזיקה, ולהתחיל להתרגש לקראת האירוע, כבר בנסיעה. 

 

ניקיון המיניבוס

עוד פרט חשוב, הוא ניקיון האוטובוס. וודאו שהחברה אתה תיאמתם הסעה, מקפידה על ניקיון שוטף של המיניבוס, בעיקר בתקופת הקורונה. וודאו שמיניבוס ההסעות נקי מאבק, מסטיקים מודבקים, וזבל על הרצפה. הדבר יהפוך את חווית הנסיעה לנעימה יותר. בנוסף, וודאו כי אתם לא משאירים זבל במיניבוס, לבאים אחריכם. 

הצעת מחיר הוגנת בעבור מיניבוס הסעות

דבר נוסף שכדאי לשים לב אליו, הוא הצעת מחיר הוגנת בעד ההסעה. כמובן שהצעת המחיר תשתנה בהתאם לגודל המיניבוס וכמות הנוסעים שהוא יכול להכיל, המרחק בין שתי הנקודות, כמות הנקודות לאיסוף, והשעה או התאריך. לדוגמה, נסיעה ביום שבת תעלה לכם יותר מאשר נסיעה באמצע השבוע. וודאו כי הצעת המחיר שקיבלתם היא הוגנת וערכו "סקר שוק" שיעזור לכם לברר מה הוא המחיר הנהוג, כל תבטיחו שאף אחד לא "יעקוץ" אתכם. 

 

מחיר נהוג של מיניבוס הסעות

כמו שכבר ציינו, מחיר של מיניבוס הסעות מושפע מהמון גורמים. טווח מחירים של השכרת מיניבוס נע בין 500 שקלים, ויכול להגיע עד 3000 שקלים. נסיעה ממודיעין לתל אביב בשישי בלילה, למיניבוס עם 14 מקומות, תעלה לכם כ-800 שקלים, לשני הכיוונים. 

לסיכום, חברת טיולי העמק, הינה חברת הסעות מיניבוסים מזה מספר רב של שנים. החברה מעסיקה נהגים בעלי ניסיון רב על הכביש, מסבירי פנים ונעימים. אנחנו מתגאים במיניבוסים נקיים, חדשניים, מאובזרים, ונותנים לקהל לקוחותינו חוויה ייחודית תוך הנסיעה במיניבוס. המחירים ההוגנים, החיוך על הפנים, והזמינות הגבוהה והמענה המהיר, הם אלו שהופכים את חברת טיולי העמק למועדפת בתחום ההסעות. בין אם אתם קבוצת חברים, משפחה מורחבת שחוגגת יום הולדת לסבא, הורה שדואג לילד שלו יחד עם חבריו לדרך הגעה לבר מצווה, או קבוצת נערות, אנחנו כאן להציע לכם שירות היסעים מקצועי ונעים. צרו קשר עוד היום, וניתן לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

מיניבוס הסעות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
הסעות ילדים בכפר יונה

  מחפשים חברת הסעות ילדים בכפר יונה? צריכים לארגן אוטובוס או מיניבוס לאורך כל השנה או לחילופין זקוקים לפתרון באופן חד פעמי! במדריך הקצר הבא

קרא עוד »
הסעות בצפת

  פועלות היום בישראל שורה של חברות המספקות שירותי הסעות בכל רחבי הארץ. הסעות אלה מסופקות כשירות מזדמן לאירועים חד פעמיים וכשירות קבוע במסגרת הסכמי

קרא עוד »
הסעות תלמידים בקרית ביאליק

  הסעות מאורגנות לתלמידים היא פרקטיקה נפוצה מאוד ולא רק בישראל. יחד עם זאת, במרבית המקרים הסעות מאורגנות כאלה אופייניות בעיקר לישובים מבודדים ובעיקר לבתי

קרא עוד »
הסעות תלמידים בקרית ים

  הסעות מאורגנות לתלמידים היא פרקטיקה נפוצה מאוד ולא רק בישראל. יחד עם זאת, במרבית המקרים הסעות מאורגנות כאלה אופייניות בעיקר לישובים מבודדים ובעיקר לבתי

קרא עוד »