מיניבוסים הסעות – זה לא חייב להיות סיפור גדול

מיניבוסים הסעות – זה לא חייב להיות סיפור גדול מיניבוסים הסעות

כאשר תחפשו מיניבוסים הסעות ברחבי הארץ, לכל צורך שלא יהיה, כמות החברות והנהגים הקיימים היא עצומה. אנשים רבים מתייאשים, ומחליטים לבחור בפתרונות פחות פרקטיים. המדריך הבא יראה לכם, שהשכרת מיניבוס להסעה היא לא סיפור כזה גדול. ניתן לכם מספר טיפים למציאת מיניבוס, טווח מחירים כללי ומה משפיע עליו, וכמובן באלו מקרים כנראה תזדקקו לשירות הסעות של מיניבוס. 

 

בירור טווח מחירים

הטיפ הראשון הוא לברר טווח מחירים, כך לא תיעקצו ותוכלו לזהות מחיר מופקע. ערכו בדיקה קצרה טלפונית או בגוגל, וגלו מה הוא טווח המחירים הנהוג בעבור הנסיעה שלכם. תוכלו להקיש בגוגל את כמות האנשים יחד עם האזור, לדוגמה ״מיניבוס 15 מקומות לנתב"ג" ולקבל הצעת מחיר מכמה וכמה אתרים. 

 

היערכות מראש 

ככל שתזמינו את שירות ההסעה מראש, כך תבטיחו מחיר טוב יותר, וכמובן זמינות. בכדי לא להיתקע ללא דרך הגעה בדקה האחרונה, נסו להזמין את המיניבוס ברגע שתדעו על כך שתצטרכו הסעה. בנוסף, כדאי לברר את כמות האנשים המדויקת, ולבקש מכולם לאשר הגעה. הזמנת מיניבוס בכמות המדויקת יחסוך עוגמת נפש כמו הזמנת מיניבוס קטן מידי, שישאיר את אחד החברים מאחור. 

מיניבוסים הסעות לחתונה

באירוע מרגש כמו חתונה, מצופה מהחברים הקרובים של החתן והכלה, לשמח ולהרים את האווירה באירוע. לרוב, אף חבר קרוב לא ירצה להיות נהג תורן, כך שהזמנת מיניבוס היא פתרון מושלם שיאפשר לכולם לקיים את המצווה, ולשמי חתן וכלה ביום חתונתם. 

מיניבוסים הסעות קבועות לילדים

גם לבית הספר או הגן ובחזרה ממנו, ציוות של כמה ילדים לנהג מיניבוס קבוע יכול להיות פיתרון נהדר להורים שעובדים במשרה מלאה. 

מיניבוסים הסעות למסיבת רווקות

גם מסיבת רווקות, תצריך מכם לרוב להשכיר מיניבוס, עקב העובדה שלרוב היא תתרחש בוילה או לופט בצפון או דרום הארץ. 

מה משפיע על מחיר של מיניבוסים הסעות 

מיניבוסים הסעות קטנות, או גדולות, יעלו לכם בין כמה מאות שקלים, עד 4000 שקלים לכל היותר. המחיר מושפע כמובן מהחברה אתה תבחרו לעבוד, מרחק הנסיעה בין נקודת האיסוף לנקודת היעד, סוג הרכב וגודלו, כמות האנשים, והתאריך הדרוש לנסיעה. לדוגמה, רכב של 20 מושבים ביום שבת, יעלה יותר מרכב המכיל 10 מושבים ביום שני אחר הצהריים. 

טווח כללי של מחיר מיניבוסים הסעות

בגלל מכלול הגורמים המשפיע על מחיר ההסעה, קשה לתת טווח כללי בעבור הסעה במיניבוס. עם זאת, הנה כמה הצעות מחיר כלליות שיוכלו לתת לכם מושג קטן בכל נושא תמחור ההסעה. השכרת מיניבוס של כ-20 מושבים, למשך 8 עד 12 שעות, יעלה לכם בין 1200 שקלים עד 2500 שקלים. השכרת מיניבוס לקברי צדיקים עד 400 קילומטרים, יעלה לכם ליום בין 2500 שקלים עד 4000 שקלים בהתאם למסלול שיוחלט. השכרת מיניבוס לחתונה עד 100 ק"מ יעלה לכם בין 800 שקלים עד 1500 שקלים בלבד. 

לסיכום,  אם אתם מחפשים מיניבוסים הסעות במרכז, בצפון, באילת או בצפת, טיולי העמק כאן לתת לכם מענה מלא. עם המחירים הכי משתלמים, השירות האדיב והסבלני ביותר, ומיניבוסים זמינים בפריסה ארצית במגוון גדלים ודגמים, אין מצב שלא תבחרו בנו לטיול או אירוע הבא שלכם. בין אם אתם מחפשים הסעות קבועות לעובדים וילדים, או הסעה חד פעמית ליום כיף או אירוע מרגש, תוכלו למצוא אצלנו את המענה המלא. השאירו את הפרטים שלכם, ומאיפה אתם בארץ, אצלנו באתר. אנחנו נדאג לחזור אליכם ולהציע לכם הצעת מחיר משתלמת ביותר.

מיניבוסים הסעות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
מומחה הסעות בבאר שבע: הדרך המהירה להגיע

באר שבע מציעה מערכת אוטובוסים אמינה ויעילה המחברת בין השכונות השונות של העיר. עם מסלולים תכופים ותעריפים נוחים, נסיעה באוטובוס היא דרך נוחה לנווט בעיר. בין אם אתם הולכים לעבודה, ללימודים או סתם לחקור את המראות, אתם יכולים לסמוך על האוטובוס שיוביל אתכם לאן שאתם צריכים ללכת.

קרא עוד »
הסעות נכים בקיסריה

  מן הסתם, אחת הבעיות המרכזיות ממנה סובלים אנשים הסובלים מנכות כלשהי בגופם היא בעיית הניידות, אלא שדווקא נכים אלה זקוקים לניידות מרבית לצורך ניהול

קרא עוד »
הסעות נכים בהרצליה

  מן הסתם, אחת הבעיות המרכזיות ממנה סובלים אנשים הסובלים מנכות כלשהי בגופם היא בעיית הניידות, אלא שדווקא נכים אלה זקוקים לניידות מרבית לצורך ניהול

קרא עוד »