לכל מקרה שלא יהיה, כדאי לרכוש ביטוח חול. אבל איך מקבלים את המחיר הטוב ביותר?

ההמלצה של כל סוכן נסיעות, מדריך טיולים או נוסעים מנוסים לחו"ל, לא משנה לאן טסים, לכמה זמן ולאיזה צורך, תמיד נכון לרכוש ביטוח לחו"ל. אפילו אם מדובר בנופש של יומיים בקפריסין או לנסיעה של חודש או חודשיים אל יעד רחוק יותר. ברגע שאנחנו עוזבים את גבולות הארץ לצורך נסיעה מסוג כזה או אחר, עלינו לרכוש ביטוח, לכל מקרה של יהיה.

המשמעות של ביטוח נסיעות היא אחת. אם חס וחלילה קורה לנו מבחינה רפואית, בריאותית, בין אם זה בגלל תאונה, חבלה, פציעה, ובין אם זה בגלל מצב בריאותי כזה או אחר, אזי שאנחנו מכוסים על ידי חברת הביטוח ולא נצטרך לשלם מחיר מלא, לא על בדיקות, תרופות, צילומים, פגישות עם רופאים, אשפוזים, ניתוחים או כל דבר אחר. הפוליסה גם מאפשרת לנו ליהנות מהטסה לארץ להמשך טיפול או להיפך, אנחנו יכולים לנצל אותה בשביל להטיס קרוב משפחה שישהה אותנו כשאנחנו שוהים בבית חולים.

מעבר לשאלת המשמעות של ביטוח נסיעות, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו, כיצד נוכל ליהנות מהמחיר המשתלם ביותר. מאחר וביטוח נסיעות יכול לעלות לא מעט כסף, אז יהיה נכון אם נבחן פוליסות שונות, לא רק על הכיסויים של כל אחת מהן אלא גם על פי המחיר שאנחנו נידרש לשלם בשביל ליהנות מהם.

 

איך אפשר לקבל מחיר טוב על פוליסה?

שלב ראשון, אנחנו צריכים ללמוד את הנושא, להבין מה כל חברה מציעה לנו וכמה זה יכול לעלות. אנחנו צריכים להבין איך פוליסת נסיעות עובדת, מה היא כוללת וכיצד משלמים עליה.

שלב שני, אנחנו צריכים להשוות בין הפוליסות השונות ולראות איזו חברה מציעה לנו את המחיר המשתלם ביותר עבורנו. אנחנו צריכים לבחון מה בדיוק כל חברה יכולה להציע לנו מבחינת עלויות אל מול הכיסויים שכל חברה מספקת בפוליסה. חשוב להכיר גם את התנאים למימוש הפוליסה.

שלב שלישי, לבצע את הרכישה עצמה ובעדיפות לעשות זאת מבעוד מועד ולא ברגע האחרון לפני הטיסה. כך ניתן להיות בראש שקט לקראת הטיסה ולדעת שאתם מכוסים בכל מקרה שלא יבוא.

עלינו לקחת בחשבון, ככל שהנסיעה תהיה ארוכה יותר, נצטרך לשלם מחיר גבוה יותר. אך ייתכן מאוד שאנחנו נוכל לשלם פר יום, מחיר יותר נמוך ביחס לפוליסות לתקופה קצרה יותר.

 

איך עושים השוואת מחירים בצורה קלה

בשביל להשוות מחירים של פוליסות ביטוח נסיעות, אנחנו צריכים להיכנס לאתר Wobi, שם אנחנו יכולים לקבל הצעות מחיר מחברות ביטוח שונות, להשוות ביניהן, לקבל את כל המידע על התחום ועל הפוליסות, וכך לרכוש במחיר המשתלם ביותר את פוליסטת הביטוח שלנו.

 

 

 

קרדיט תמונה: shutterstock
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
חברת הסעות בערד

  מחפשים חברת הסעות בערד? זקוקים לאוטובוס עבור הילדים לכל השנה למסגרות החינוכיות או מיניבוס חד פעמי שיסיע את האורחים שלכם מערד לעיר אחרת לחתונה?

קרא עוד »
חברת הסעות במזכרת בתיה

  מחפשים חברת הסעות במזכרת בתיה? זקוקים לאוטובוס עבור הילדים לכל השנה למסגרות החינוכיות או מיניבוס חד פעמי שיסיע את האורחים שלכם ממזכרת בתיה לעיר

קרא עוד »
הסעות תלמידים באלעד

  הסעות מאורגנות לתלמידים היא פרקטיקה נפוצה מאוד ולא רק בישראל. יחד עם זאת, במרבית המקרים הסעות מאורגנות כאלה אופייניות בעיקר לישובים מבודדים ובעיקר לבתי

קרא עוד »
הסעות תלמידים במבשרת ציון

  הסעות מאורגנות לתלמידים היא פרקטיקה נפוצה מאוד ולא רק בישראל. יחד עם זאת, במרבית המקרים הסעות מאורגנות כאלה אופייניות בעיקר לישובים מבודדים ובעיקר לבתי

קרא עוד »