לא חבל לפספס טיול בעקבות מצב בריאותי

קבעת מזמן טיול מאורגן גדול עם כל החברים ובינתיים התפתחה לך מחלת ריאות? רוצה לצאת לטייל וגם לשמור על הבריאות? היום עם מחולל חמצן נייד קטן הכול יכול להיות אפשרי, כי אין סיבה להפסיד את הרגעים המהנים של החיים בגלל מצב בריאותי. איך זה עובד ומה חשוב לדעת? נסביר הכל בכתבה זו. 

מי זקוק למחולל חמצן? 

ישנן לא מעט מחלות ריאה שיכולות להצריך שימוש במחולל חמצן. יש מחלות רסטרקטיביות כמו פיברוזיס ריאתי, יש מחלות ריאה חסימתיות, יש לחץ דם ריאתי, מחלות לב למיניהן שמחייבות שימוש במחולל חמצן ועוד. כבר בשנות ה-90 הומצא מחולל חמצן שאנשים יכלו לעשות בו שימוש ביתי, עד אותו הזמן אנשים עם מחלות אלה היו צריכים להיות מאושפזים בבתי החולים ואין ספק שאיכות החיים שלהם השתפרה עם השימוש הביתי. עם השנים הטכנולוגיה התפתחה וכיום ישנם מחוללי חמצן ניידים עליהם נסביר לעומק בכתבה זו. 

כיצד מחלות ריאות משפיעות על חיינו? 

אין ספק שמחלות ריאות משפיעות לרעה על איכות חיינו. לעיתים אפילו פעילות שגרתית כמו הליכה קצרה בשכונה או יציאה למפגש חברתי יכולים להיות קשים עבור אדם שסובל ממחלת ריאה, ולאורך השנים ניתן היה לראות כיצד אנשים בוחרים להפסיק תחביבים, פעילויות משפחתיות ואף טיולים בשל מחלות ריאה. ברוב המקרים אין לאנשים אלו סכנת חיים מיידית, הם פשוט סובלים מרמת חמצן נמוכה שמקשה עליהם בכל פעולה. המצאת מחולל חמצן נייד קטן שינתה את חייהם של רבים, במיוחד את חייהם של אנשי טיולים בארץ ובעולם. 

כיצד פועל מחולל חמצן נייד? 

גם מחולל חמצן נייד קטן וגם מחולל חמצן רגיל עובדים על אותו עקרון: המחולל אוסף אוויר מסביבתו על ידי מדחס, מסנן את החמצן עם פילטרים, מווסת את זרימת החמצן על פי הגדרות שהוכנסו מראש למכשיר על פי הוראת הרופא, ומספק חמצן טהור מרוכז ישירות לאפם של המטופלים. הרעיון מאחורי מחולל חמצן נייד קטן הוא לספק חמצן סדיר בכל מקום ובכל זמן, בהליך פשוט וקל לשימוש. 

היום כבר לא מוותרים על טיולים מאורגנים ויוצאים עם מחולל חמצן

לא מעט אנשים שאוהבים טיולים מאורגנים מוצאים עצמם באמצע החיים זקוקים למחולל חמצן, האם טיולים הם דבר שיצטרכו לוותר עליו? ממש לא! בין אם יש טיול מאורגן שתוכנן מראש ובין אם טיולים ספונטניים יותר, פשוט לוקחים מחולל חמצן נייד קטן שמאפשר ליהנות מהטיול ממש כמו כולם. 

הרי זה ידוע שאנשים שמפסיקים ליהנות מטיולים ותחביבים, במיוחד אם לפני כן עשו זאת, ישקעו בדיכאון והדבר ישפיע לרעה על בריאותם. עם מחולל חמצן נייד קטן ניתן להמשיך בשגרת החיים, לצאת לטיול וליהנות מאורח חיי סוללה של 16 שעות. לא חייבים לרכוש מחולל חמצן נייד קטן לצורך חד פעמי של טיולים מאורגנים כיוון שניתן גם להשכיר אותו. בין אם רוכשים אותו באופן קבוע ובין אם משכירים אותו, מומלץ לעשות זאת מחברה מקצועית, בעלת שם ואחריות על המוצרים. אז קדימה, חבל לוותר על טיולים בחיים בגלל בעיה בריאותית שכבר מצאו לה פתרון יעיל ונוח.

קרדיט תמונה: freepik
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
הסעות תלמידים בבית דגן

  הסעות מאורגנות לתלמידים היא פרקטיקה נפוצה מאוד ולא רק בישראל. יחד עם זאת, במרבית המקרים הסעות מאורגנות כאלה אופייניות בעיקר לישובים מבודדים ובעיקר לבתי

קרא עוד »
הסעות בקרית מוצקין

  פועלות היום בישראל שורה של חברות המספקות שירותי הסעות בכל רחבי הארץ. הסעות אלה מסופקות כשירות מזדמן לאירועים חד פעמיים וכשירות קבוע במסגרת הסכמי

קרא עוד »