לאן שלא תטוסו – חשוב לעשות ביטוח נסיעות

במדינת ישראל, גם בשנת 2022, לצערנו, עדיין רבים סומכים ומתנהלים על פי "תרבות הסמוך ויהיה בסדר". זו גישה שאומרת שאין מה לדאוג, הכל יהיה בסדר, בסוף הכל יסתדר. בדרך כלל, מה שמתלווה לגישה זו היא הימנעות מלעשות דברים מסוימים, הכנה מוקדמת שיכולה למנוע תאונות, תקלות ובעיות אחרות שיכולות להעיב על המצב, וגרוע מכל, לייצר מחירים כבדים.

אחת הדוגמאות הטובות לכך בחיינו האישיים, באה לידי ביטוי כשאנחנו נוסעים לחו"ל. ישנם ישראלים רבים שבטוחים שהכל יהיה בסדר ולהם לא יקרה שום דבר, אז הם לא מקפידים לרכוש ביטוח לפני הנסיעה. במקרים רבים, לשמחתם, אין צורך לעשות שימוש בפוליסה והנסיעה עוברת בשלום. אך פוליסות ביטוח מטבען, מיועדות למקרים בהם משהו רע קורה ויש צורך להשתמש בהן. אז, מי שאין לו פוליסה מגלה עד כמה היא חשובה.

לא משנה לאן אתם טסים ולכמה זמן, אפילו אם מדובר בנסיעה ללילה אחד, חשוב לקנות ביטוח נסיעות לחו"ל. בין אם מדובר על יעד קרוב, דוגמא סיני, עקבה או קפריסין, ובין אם מדובר על יעד רחוק יותר באירופה או ביבשת אחרת. ביטוח נסיעות לחו"ל הוא מוצר חיוני שכל אזרח ישראלי אשר יוצא את גבולות הארץ למטרות נופש, עבודה, פעילות אקסטרים או כל פעילות אחרת, חייב לרכוש ולהחזיק ברשותו במהלך שהותו בארץ אחרת.

 

מדוע חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל?

המשמעות של ביטוח נסיעות לחו"ל היא מאוד ברורה. כשאנחנו נמצאים בתחומי מדינת ישראל, אנו נהנים משירותים רפואיים מסובסדים מתוקף חוק ביטוח בריאות ממלכתי, המחייב אותנו להיות חברים בקופת חולים. אם חס וחלילה קורה לנו משהו, אנחנו מקבלים שירות רפואי ולא נדרשים לשלם עבורו מחיר מלא או בכלל.

לעומת זאת, ביטוח זה איננו מכסה אותנו בחו"ל. כלומר, כשאנחנו יוצאים את גבולות הארץ אם קורה לנו משהו, אז אנחנו נידרש לשלם על כל ההוצאות בעצמנו. אלא אם נרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, אז נוכל להשתמש בשירותי הפוליסה ובכיסויים שהיא מציעה לנו.

בין היתר, הכיסויים מתייחסים לבדיקות, טיפולים, אשפוזים, ניתוחים, פגישות עם רופאים, רכישת תרופות, צילומים ופרוצדורות רפואיות אחרות. כמו כן, הפוליסה מתייחסת למקרים בהם יש צורך בחילוץ, הטסה לארץ, הטסה של קרוב משפחה מדרגה ראשונה אל היעד בו אנחנו מאושפזים ועוד. אלו דברים שאם נצטרך לשלם על כך מכיסנו, זה יכול לעלות לנו הרבה מאוד כסף, חשוב לציין כי ניתן להוסיף הרחבה לכבודה/מכשירים אלקטרונים וכו'. בעזרת הפוליסה נוכל ליהנות מהשתתפות בעלויות דרך חברת הביטוח.

איך רוכשים פוליסה בצורה נכונה?

בשביל לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל בצורה נכונה, יש לפנות לאתר Wobi ולבקש הצעות מחיר משתלמות. האתר יספק לנו הצעות מחברות שונות, נוכל להשוות ביניהן ובסופו של דבר להחליט איזו פוליסה הכי מתאימה ורלוונטית עבורנו.

 

קרדיט תמונה: shutterstock
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
הסעות נכים ברעננה

  מן הסתם, אחת הבעיות המרכזיות ממנה סובלים אנשים הסובלים מנכות כלשהי בגופם היא בעיית הניידות, אלא שדווקא נכים אלה זקוקים לניידות מרבית לצורך ניהול

קרא עוד »
הסעות ילדים באילת

  מחפשים חברת הסעות ילדים באילת? צריכים לארגן אוטובוס או מיניבוס לאורך כל השנה או לחילופין זקוקים לפתרון באופן חד פעמי! במדריך הקצר הבא תקבלו

קרא עוד »