כמה מקומות יש במיניבוס

כמנהלים של ארגון גדול, אתם בוודאי מעוניינים שכלל העובדים יגיעו בזמן למקום העבודה ושהנסיעה תהיה להם נעימה ובעיקר בטוחה. בתוך מיניבוס שהושכר במיוחד לצורך הנסיעה, יוכלו העובדים להתרווח וליהנות מדרך מהירה וחסכונית לעבודה ומהגעה למשמרת ללא איחורים. אם שאלתם את עצמכם כמה מקומות יש במיניבוס והאם הוא יכול להתאים – התשובה היא "בהחלט כן" ויותר מכך. חברת הסעות מקצועית תחזיק מגוון כלי רכב, שיתנו מענה לצרכי ההסעות בארגון שלכם.

איך בוחרים את כלי הרכב הנכון?

אחת מהדוגמאות הטובות של שירותי הסעות קבועים למקומות עבודה, היא המוקדים הגדולים שנותנים שירות טלפוני ללקוחות של חברת שונות. במוקדים אלו, הממוקמים בדרך כלל במרכז הארץ, נמצאים עשרות עובדים במשמרת אחת וכולם – כמעט ללא יוצא מהכלל –אינם מאחרים לתחילת יום העבודה.

התזמון המדויק הזה מתאפשר בעיקר בזכות שירותי הסעות, היוצאות מיישובים שונים ואוספות עובדים בדרך למוקד השירות. כמה מקומות יש במיניבוס שמסיע עובדים זה עניין של בחירת המנהלים, כאשר אפשר לשכור כלי רכב שונים עבור יישובים שונים, למשל רכב גדול המכיל 25 מקומות ישיבה ליישוב בו יש ריכוז גבוה של עובדים, או רכב קטן עם עשרה מקומות – למשמרת מצומצמת או לעיר שממנה מגיעים רק עובדים ספורים.

רכב הסעות

כמה מקומות יש במיניבוס סטנדרטי?

הרעיון העומד מאחורי הקצאת שירותי הסעות עבור העובדים, היא לאפשר לכל החפץ בהם – להיעזר בשירות זה ולחסוך מעצמו את הנהיגה המעייפת והיום יומית. מרבית הארגונים אינם מטרידים את העובד עצמו בשאלה כמה מקומות יש במיניבוס, אלא עורכים תשאול קבוע לכל משמרת ומבקשים מן ה"נוסעים העתידיים" להירשם לשירות מראש. 

על ידי הרשמה מסודרת, אפשר לשכור כמה רכבים שונים עבור יום עבודה, בהתאם להיענות של העובדים לאופציה הניתנת להם, להצטרפות אל הסעה ממקום מגוריהם ועד למקום העבודה. מיניבוסים יכולים להכיל בין עשרה מקומות ועד ל30, כאשר מגוון רחב של כלי רכב מאפשר למנהלי ארגונים להתאים במדויק את הרכבים המושכרים – אל הצרכים הארגוניים שלהם.

היתרונות של השכרת מיניבוס לגיבוש העובדים

מי שנעזר בעבר או עדיין משתמש בשירותי הסעות, המוצעים לו במסגרת מקום העבודה שלו, יודע לספר עד כמה הדרך לעבודה יכולה להפוך לחוויה מגבשת ושמחה. זה לא משנה כמה מקומות יש במיניבוס – בכל מקרה מדובר בשיחות בין אנשים ובמצב רוח טוב, בדרך למקום העבודה וגם בחזרה ממנו. לא מעט חברויות נוצרות בדרך זו והמשמרת הופכת למהנה יותר, כאשר העובדים מרגישים בנוח זה עם זה גם מחוץ לשעות העבודה. 

מנהל טוב, יידע לבחור בחברה אמינה ומקצועית כמו טיולי העמק לשירותי ההסעות בארגון שלו. החברה מעסיקה נהגים המעניקים יחס חם לכל נוסע: הנהגים הקבועים של שירותי ההסעות בחברות הגדולות, הופכים לחלק בלתי נפרד מיום העבודה והם תורמים רבות לתחושת השייכות של כל עובד, עוד לפני שנכנס למשמרת.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
הסעות ילדים בנשר

  מחפשים חברת הסעות ילדים בנשר? צריכים לארגן אוטובוס או מיניבוס לאורך כל השנה או לחילופין זקוקים לפתרון באופן חד פעמי! במדריך הקצר הבא תקבלו

קרא עוד »
הסעות לחתונה בגן יבנה

  חתונה היא אולי בין האירועים הכי חשובים ומשמעותיים בחיים שלנו. לא סתם משפחות וזוגות מתכננים חתונה במשך כמה חודשים וחושבים על כל הפרטים החל

קרא עוד »
הסעות בשפלה

  פועלות היום בישראל שורה של חברות המספקות שירותי הסעות בכל רחבי הארץ. הסעות אלה מסופקות כשירות מזדמן לאירועים חד פעמיים וכשירות קבוע במסגרת הסכמי

קרא עוד »
הסעות ילדים בדימונה

  מחפשים חברת הסעות ילדים בדימונה? צריכים לארגן אוטובוס או מיניבוס לאורך כל השנה או לחילופין זקוקים לפתרון באופן חד פעמי! במדריך הקצר הבא תקבלו

קרא עוד »