טיסות למזרח – מה הן האופציות שעומדות לרשותנו ומתי נכון לטוס

המזרח הרחוק מושך אליו כבר עשרות שנים תיירים רבים מכל העולם ובפרט מישראל. מדינות כמו הודו, נפאל, תאילנד, לאוס, קמבודיה, וייטנאם או מדינות הנמצאות בקצה המזרחי יותר, כמו סין ויפן, תמיד הותירו תחושה של קסם מסתורי ועוררו עניין רב, עד כדי כך שאנשים היו מוכנים לחצות יבשת בשביל להגיע אליהן.

בעבר, היה מאוד קשה להגיע אל אותן מדינות, בעיקר בגלל העובדה שלא היו טיסות ישירות בין ישראל לאותן מדינות. חלקן אף לא קיימו יחסים דיפלומטיים עם ישראל. לאחר מכן, כשבעיות אלו נפתרו, הקושי היה בעלויות. מחירי הטיסות היו מאוד גבוהים. צריך לציין עוד, שבמשך שנים אותן מדינות משכו אליהן בעיקר חבר'ה צעירים אחרי צבא שחיפשו הרפתקאות. רק בעשרים-שלושים השנה האחרונות, החלו משפחות, ואף זוגות מבוגרים אחרי פנסיה לטייל באותן מדינות.

אחת הסיבות לגידול המרשים במספר התיירים מישראל במזרח, נובע מהעובדה שיש הרבה יותר טיסות למזרח מאשר היה בעבר. היום ניתן להגיע מישראל, באופן ישיר או עקיף, כמעט לכל מדינה במזרח הרחוק. בזכות הסכמי אברהם וכן בזכות הסדר עם סעודיה, משך זמן הטיסה התקצר באופן משמעותי.

מה הן האופציות שלנו לטיולים במזרח הרחוק?

ישנן אופציות שונות לתכנון טיול במזרח הרחוק וכן בכל מה שקשור להיבט של טיסות למזרח. עלינו לבחון מה התקציב שעומד לרשותנו ואיזה סוג של טיול אנחנו מחפשים.

אופציה אחת היא לטוס באופן עצמאי אל יעד מסוים, ומשם להמשיך לכל מקום שאנחנו רוצים. כך עושים הרבה מאוד צעירים שטסים להודו ומשם ממשיכים אל מדינות נוספות. הרבה פעמים הם בוחרים לרכוש כרטיס פתוח לשנה, כזה המאפשר להם לחזור ארצה מתי שהם רוצים. אופציה אחרת היא לקנות כרטיס סגור, אך אז הם מתחייבים על מועד חזרה.

אופציה שנייה היא לטוס אך ורק ליעד ספציפי. כך עושות לא פעם משפחות הבוחרות לנפוש בתאילנד, הודו או במקומות אחרים. סוכנויות נסיעות יכולות לארגן עבורן את כל מה שהן צריכות, בין אם זה טיסה, השכרת רכב, בית מלון ואפילו מדריך מקומי.

אופציה שלישית היא טיול מאורגן. ישנן חברות שונות המארגנות טיולים מאורגנים למזרח הרחוק. בין אם זה טיול ליעד ספציפי (לדוגמא, הודו או תאילנד) ובין אם זה למספר מדינות בחבילה אחת. ניתן להצטרף לטיולים דרך סוכנויות אשר עובדות עם חברות אלו.

מתי התקופה הטובה ביותר לטוס למזרח הרחוק

מזג האוויר במזרח הרחוק יכול להיות מאוד קיצוני בחורף. לכן ההמלצה היא לטוס ספציפית בתקופה מסוימת. מדובר על תקופת נובמבר-דצמבר עד אפריל-מאי. בתקופה זו חם ונעים ברוב מדינות המזרח. לעומת זאת, כשקיץ בישראל, חורף במזרח הרחוק וזה יכול להיות בעייתי לטייל בתקופה זו ולכן מוטב להמתין לתקופה המתאימה.

שדה תעופה

שדה תעופה
Oleksandr P באתר PEXELS
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
מאסטר התחבורה: מקצוע ההסעות באוטובוסים

לנהגי אוטובוס יש תפקיד מכריע בענף התחבורה. הם אחראים להסעת נוסעים בבטחה ליעדיהם תוך הקפדה על חוקי התעבורה והתקנות. נהגי אוטובוס חייבים להיות בעלי כישורי נהיגה מצוינים, סבלנות ומחויבות חזקה לשירות לקוחות. כמו כן, עליהם להכיר היטב את המסלולים בהם הם נוסעים ולהיות מסוגלים להתמודד עם מצבים שונים שעלולים להיווצר במהלך נסיעתם.

קרא עוד »
הסעות לחתונה בנתניה

  חתונה היא אולי בין האירועים הכי חשובים ומשמעותיים בחיים שלנו. לא סתם משפחות וזוגות מתכננים חתונה במשך כמה חודשים וחושבים על כל הפרטים החל

קרא עוד »
מנהיג הגמבורג בהסעות: מקצועית ללא תחרות

כשזה מגיע לניווט בעיר ההומה המבורג, שירות הסעות אמין הוא חיוני. מנהיג הסעות המבורג מתגאה במתן פתרונות תחבורה יעילים הן לתושבים והן לתיירים. עם צי רכבים מטופחים ונהגים מנוסים, הנוסעים יכולים לסמוך על כך שהם יגיעו ליעדם בבטחה ובזמן.

קרא עוד »
הסעות תלמידים בגבעתיים

  הסעות מאורגנות לתלמידים היא פרקטיקה נפוצה מאוד ולא רק בישראל. יחד עם זאת, במרבית המקרים הסעות מאורגנות כאלה אופייניות בעיקר לישובים מבודדים ובעיקר לבתי

קרא עוד »