טופ 5: הצימרים המומלצים בצפון

מחפשים צימרים מומלצים בצפון? הגעתם למקום הנכון.

אם אתם מעוניינים לצאת לחופשה מהנה בצפון ומחפשים צימר בצפון שהוא מומלץ, מפנק ושווה ביותר – אתם יכולים להפסיק לחפש, כי הכנו עבורכם מאמר על 5 הצימרים המומלצים ביותר בצפון.

 5 צימרים מומלצים בצפון

אז אם אתם רוצים לצאת לחופשה בצפון שתשאיר אתכם עם טעם של עוד, בצימר עם רמת האירוח הטובה ביותר, אתם חייבים לנסות את אחד מחמשת הצימרים הבאים.

צימר מומלץ מס' 1: "אחוזת מיא – סוויטות בוטיק"

אחוזת מיא כוללת סוויטות בוטיק המעוצבות בעיצוב יוקרתי ומודרני, אשר בכל אחת מהן תמצאו בריכת זרמים, ספסל ייחודי לעיסוי מפנק ומסך טלוויזיה מתכוונן וחדשני, וכאשר את הסוויטות עוטפת בריכה מהממת הבנויה כנחל ומעליה גשרים. כך שאם אתם מחפשים צימר בצפון שמתאים לזוגות או למשפחות, ושיהיה רומנטי ומפנק ביותר – זו אחת מהאפשרויות המומלצות ביותר עבורכם.

צימר מומלץ מס' 2: סוויטות "הילת השחר"

רוצים ליהנות מחופשה כיפית ופרטית לגמרי בצפון המשגע? אם כן אז אתם חייבים לנסות את סוויטות הילת  השחר. במתחם 2 סוויטות מפנקות, אשר יעניקו לחופשה שלכם אווירה יוקרתית ביותר, ואשר ידהימו אתכם ברמת האירוח הגבוהה והאיכותית ביותר בארץ. הסוויטות מאובזרות באופן מלא, ומעוצבות באופן יוקרתי ומודרני, עד הפריטים הקטנים ביותר.

צימר מומלץ מס' 3: וילות לב החורש

מחפשים וילה בצפון, שתהיה מפנקת ומאובזרת, עם נוף מדהים ביופיו, שתהפוך את החופשה שלכם לבלתי נשכחת? הכירו את וילות לב החורש. מדובר ב-4 וילות, שבכל אחת מהן תמצאו מתחם פרטי ענק, עם לובי פנימי, ארבעה עד שישה חדרי שינה ומטבח מאובזר לחלוטין, וכן בריכה ענקית הנמצאת במרכזו של המתחם הפרטי שלכם.

צימר מומלץ מס' 4: מתחם "סיאלו- cielo"

אם אתם מעוניינים למצוא צימר בצפון שהוא מהמפנקים ביותר בארץ, כדאי שתכירו את הסוויטות המפנקות במתחם סיאלו. במתחם הוקמו לאחרונה שתי סוויטות חדשות, פרטיות ומאובזרת לחלוטין, בשם "מילגרוס", בהן תמצאו סלון ענק (בגודל 100 מ"ר!), 3 חדרי שינה מפנקים ומרווחים עם מיטה זוגית מעוצבת, ומטבח גדול המאובזר באופן מלא. ומחוץ לסוויטה המדהימה הזו, תחכה לכם בריכת שחיה מחוממת, נעימה, פרטית וחדשה לגמרי.

צימר מומלץ מס' 5: צימר "פינה בראש"

אם אתם מחפשים צימר בצפון שיהפוך את החופשה שלכם לכיפית, מרגשת ומיוחדת יותר מאי פעם – כדאי לכם לנסות את צימר 'פינה בראש', שנמצא כמובן בראש פינה, מול נוף עמק החולה והחרמון. הצימר נמצא במיקום שנראה כפרי, נוסטלגי ומאוד שיקי, ויש בו שפע של צמחייה עשירה ונוף יוצא דופן ומרהיב ביותר ביופיו. הצימר גם מתאים במיוחד לאירועים עם מידת קדושה או רוחניות, ותמצאו במושבה 4 בתי כנסת. כמו כן, תוכלו ליהנות מבר היין הנמצא במקום, המציג את המיטב של תוצרת היין בישראל.

 

 

קרדיט תמונה: CANVA
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
הסעות ילדים בצפת

  מחפשים חברת הסעות ילדים בצפת? צריכים לארגן אוטובוס או מיניבוס לאורך כל השנה או לחילופין זקוקים לפתרון באופן חד פעמי! במדריך הקצר הבא תקבלו

קרא עוד »
הסעות ילדים בקרית ים

  מחפשים חברת הסעות ילדים בקרית ים? צריכים לארגן אוטובוס או מיניבוס לאורך כל השנה או לחילופין זקוקים לפתרון באופן חד פעמי! במדריך הקצר הבא

קרא עוד »
הסעות ילדים במודיעין

  מחפשים חברת הסעות ילדים במודיעין? צריכים לארגן אוטובוס או מיניבוס לאורך כל השנה או לחילופין זקוקים לפתרון באופן חד פעמי! במדריך הקצר הבא תקבלו

קרא עוד »