חמשת היעדים הפופולריים לחופשה בחו״ל ב – 2021

התקופה האחרונה מנעה מאיתנו את האפשרות לטוס לחו"ל לחופשה, אך מרגע בו נפתחו השמיים נרשמה עלייה של עשרות אחוזים בהזמנת טיסות לחו"ל. הקהל הישראלי משתוקק לחופשות כמו בעבר, במיוחד כאשר נפתחו עוד יעדים מעניינים שלא היו לפני תקופת הקורונה. לפניכם חמשת היעדים הפופולריים ביותר לשנת 2021.

 

ארצות הברית – תמיד פופולרי

על אף מחיר הטיסות הגבוה ושמדובר על חופשה מעבר לאוקיינוס ולמרות שעדיין יש צורך בבידוד כאשר חוזרים לארץ, עדיין ארצות הברית נמצאת בראש רשימת היעדים הפופולריים בקרב ישראלים. המדינות הפופולריות בארה"ב שתמיד משכו את הלב הישראלי לא צריכות שיווק כדי שיגיעו אליהן תיירים.

 

בנגקוק – רחוק מהעין קרוב אל הלב

בנגקוק היא יעד אשר ישראלים רבים רק מחכים להגיע אליו. בנגקוק נמצאת בתאילנד ומעניקה לנו את מלוא האפשרויות רק במחירים זולים. תוכלו לרכוש מותגים, לחיות כמו מלכים בבתי מלון ולהנות מחופים שאין באף מקום אחר במחירים ברצפה. מלבד לכך, בנגקוק היא עיר תיירותית, יש מקדשים עתיקים, את ארמון המלך ועוד יעדים היסטוריים.

 

בטומי – נוח וקל

גיאורגיה מאוד אהובה על הישראלים, מדובר על יעד ציורי עם נופים מדהימים ואוכל טעים. בטומי היא היעד המוביל בגיאורגיה, היא שוכנת לחוף הים השחור ונחשבת לזולה מבין יתר הערים. מצד אחד יש נופים מרהיבים ומקומות היסטוריים בהם נוכל לבקר, אך גם בטומי היא יעד עבור הבליינים הצעירים עם חיי לילה תוססים, קזינו ומלונות מפנקים. תוכלו למצוא חבילות נופש החל מ-300 דולר עבור 3 לילות.

 

פריז עיר האורות

פריז מאז ומתמיד הייתה יעד עבור האוהבים הצעירים. לאחר תקופת הקורונה הגיע הזמן לחדש את הקשר ולעשות שינוי במה שחווינו כבר למעלה משנה. פריז היא יעד רומנטי אשר מתאים לזוגות בכל הגילאים, וגם עבור טיולים משפחתיים. פריז נחשבת ליעד פופולרי, נוח ונגיש לכל הישראלים, גם לשומרי הכשרות יש טיולים מאורגנים אשר יתאימו לאורח החיים שלהם.

 

לונדון – הטוב לסוף

לונדון היא ההפך הגמור מישראל, והשילוב בין הקהל הישראלי ללונדון מעולם לא היה מפתיע יותר. לונדון שופעת תרבות, אוכל יוקרתי, בתי מלון מפוארים וסדר. בדיוק בגלל זה לונדון נחשבת ליעד יקר, אך מי שכבר היה בלונדון יודע שהחופשה שווה כל שקל. לונדון מתאימה לכל סוגי האוכלוסיות, לזוגות, למשפחות, לחבר'ה צעירים אחרי צבא וגם לסבא וסבתא.

 

טיסות לחו"ל במחיר משתלם

טיסות לחו"ל יכולות להיות יקרות מאוד, אבל אם נדע לרכוש מהמקום הנכון נוכל למצוא מחירים מפתיעים שיכולים להפוך את החופשה שלנו לזולה ממה שחשבנו. כאשר חזרו הטיסות לחו"ל ונוספו עוד יעדים הביקוש היה גבוה מאוד ולכן גם המחירים עלו בהתאם להיצע הנמוך. עם זאת, כיום כבר ניתן לראות היצע רחב יותר ולכן המחירים יותר נוחים. כדי להבטיח שאתם עושים את הרכישה הנכונה עליכם לעשות השוואת מחירים, למזלנו יותר ויותר חברות תעופה בוחרות לעבוד עם ישראל וכך התחרות גדלה.

 

קרדיט תמונה: depositphotos.com
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
הסעות תלמידים ברמת השרון

  הסעות מאורגנות לתלמידים היא פרקטיקה נפוצה מאוד ולא רק בישראל. יחד עם זאת, במרבית המקרים הסעות מאורגנות כאלה אופייניות בעיקר לישובים מבודדים ובעיקר לבתי

קרא עוד »
חברת הסעות בקרית ביאליק

  מחפשים חברת הסעות בקרית ביאליק? זקוקים לאוטובוס עבור הילדים לכל השנה למסגרות החינוכיות או מיניבוס חד פעמי שיסיע את האורחים שלכם מקרית ביאליק לעיר

קרא עוד »
חברת הסעות בבנימינה

  מחפשים חברת הסעות בבנימינה? זקוקים לאוטובוס עבור הילדים לכל השנה למסגרות החינוכיות או מיניבוס חד פעמי שיסיע את האורחים שלכם מבנימינה לעיר אחרת לחתונה?

קרא עוד »
הסעות בבנימינה

  פועלות היום בישראל שורה של חברות המספקות שירותי הסעות בכל רחבי הארץ. הסעות אלה מסופקות כשירות מזדמן לאירועים חד פעמיים וכשירות קבוע במסגרת הסכמי

קרא עוד »