חופש גדול – רעיונות לפעילויות עם הילדים

החופש הגדול אולי מהווה כבשורה משמחת ומרגשת עבור הילדים, אבל עבור ההורים מדובר בהרבה זמן פנוי, שצריך למלא בתכנים – וכן, גם להוציא לא מעט כספים.
אז בכדי להתוות לכל בני המשפחה, את הדרך לעבר חופש גדול חווייתי ומהנה, להלן מספר רעיונות לפעילויות עם הילדים, אשר ימלאו להם את החופש..

ימי קונספט

הסיכוי שיהיה לכם ההורים, את היכולת, הזמן והתקציב למלא כל יום בפעילויות מיוחדות הוא נמוך. לכן, המטרה היא לנסות ולהיות כמה שיותר יצירתיים ולהפוך גם את הימים בהם אתם מבלים בבית לימים חווייתיים ומהנים.
מה שאתם כהורים יכולים לעשות זה פשוט לתכנן ימים לפי נושאים – לדוגמא, יום אמנות, אשר יוקצה כולו לטובת ציורים ויצירות אמנות של הילדים.
יום ספורט, בו הילדים יעשו פעילויות ספורטיביות – בבית או מחוץ לבית, לפי מה שמתאים ומסתדר.
כמובן, שמי שרוצה להיות יעיל, יוכל גם לקבוע יום ניקיון בו הילדים עוזרים לנקות את הבית, יום בישול בו הילדים עוזרים בבישול ועוד.. כמובן, הכול בהתאמה לגיל הילדים.

טיולים ברחבי הארץ

לא לכולם יש את התקציב, האפשרות או הרצון לטוס לחופשה בחו"ל. החדשות הטובות הן שאנחנו חיים בארץ יפה, עם נופים מגוונים, אטרקציות ופעילויות רבות. כך לדוגמא, תוכלו לערוך טיולים ברחבי הארץ, כאשר ניתן לשלב בין טיולי שטח, טיולים אורבאניים וכיוצא בזה..
במידה ואין לכם רכב מתאים לטיולי שטח, תמיד תוכלו לבדוק את האפשרות של השכרת רכב בארץ.
כמובן, שכדאי להתאים את סוגי הטיולים להעדפות שלכם, לגילאי הילדים ועוד..
כדאי גם לשקול את האפשרות של לינה בשטח – מדובר בחלופה זולה אשר יכולה להיות לא פחות מהנה – בכל זאת לינה תחת חופת כוכבים יכולה להוות כאופציה נהדרת וחווייתית עבור ילדים בכל הגילאים.

אטרקציות – יש גם חינמיות

תראו.. זה אומנם נכון שמשפחה עם ילדים אשר רוצה להגיע לאטרקציה כמו סרט או פארק מים יכולה להגיע להוצאה כספית אשר תגיע למאות שקלים. אבל, החדשות הטובות שיש גם לא מעט אטרקציות ופעילויות הכרוכות בעלויות סמליות ואף מוצעות בחינם.
לדוגמא, גני משחקים ופארקים, חוף הים, פיקניק בטבע (אפשר גם ללכת לפארק ליד הבית ולעשות שם פיקניק עם הילדים), הופעות ופעילויות של העיריה – מומלץ לעקוב ולהתעדכן לגבי פעילויות הן של העיריה שלכם והן של עיריות אחרות – מה שיאפשר לכם להתעדכן בכל פעילות חינמית אשר תתקיים באזורכם.
כמובן, שניתן גם לשלב אטרקציות בתשלום – בהתאם לגובה התקציב אותו אתם יכולים להקצות לטובת פעילויות לחופש עם הילדים.

קייטנות – בדיקה של כל האפשרויות

אם הילדים שלכם בגילאים המתאימים, ניתן לבדוק את האפשרות לקייטנות – לפחות לחלק מהחופש. כידוע, מוסדות החינוך והעיריות מציעות קייטנות מסובסדות – כך שניתן למצוא גם קייטנות לשבועיים או שלושה במאות בודדות של שקלים. מי שיש לו תקציב גבוה יותר, יוכל למצוא גם קייטנות פרטיות, בקונספטים שונים – ניתן להתאים את הקייטנה לתחביבים ולהעדפות של הילדים.
בכל מקרה, ההמלצה היא לערוך היכרות עם כל האפשרויות ולבחור בסופו של דבר בקייטנות המתאימות.

לסיכום, אין כל ספק כי איסוף מקיף של מידע לגבי כל האפשרויות לפעילויות ואטרקציות בשילוב עם יצירתיות וחשיבות מחוץ לקופסא, יאפשרו לכם למלא את ימי החופש הגדול במגוון רחב של פעילויות מיוחדות ומהנות – וזה נכון לגבי ילדים בקשת רחבה של גילאים שונים. גם אם התקציב אותו תקצו למטרה לא יהיה גבוה במיוחד, עדיין ניתן לאפשר לילדים ליהנות מחופש גדול חוויתי ומהנה.

קרדיט תמונה: pexels.com
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
חברת הסעות בראשון לציון

  מחפשים חברת הסעות בראשון לציון? זקוקים לאוטובוס עבור הילדים לכל השנה למסגרות החינוכיות או מיניבוס חד פעמי שיסיע את האורחים שלכם מראשון לציון לעיר

קרא עוד »
הסעות ילדים בבית שאן

  מחפשים חברת הסעות ילדים בבית שאן? צריכים לארגן אוטובוס או מיניבוס לאורך כל השנה או לחילופין זקוקים לפתרון באופן חד פעמי! במדריך הקצר הבא

קרא עוד »
חקור את המלונות הטובים ביותר בירושלים: מדריך מקיף

אם אתם מתכננים טיול לירושלים, מציאת המלון המושלם חיונית לשהייה בלתי נשכחת ונוחה. עם ההיסטוריה העשירה, התרבות המגוונת והארכיטקטורה המדהימה שלה, ירושלים מציעה מגוון רחב של אפשרויות לינה שיתאימו לצרכיו של כל מטייל. במדריך המקיף הזה, נחקור כמה מהמלונות הטובים ביותר בירושלים, מיקומם וכיצד להגיע לעיר יוצאת דופן זו.

קרא עוד »
הסעות במרכז

  פועלות היום בישראל שורה של חברות המספקות שירותי הסעות בכל רחבי הארץ. הסעות אלה מסופקות כשירות מזדמן לאירועים חד פעמיים וכשירות קבוע במסגרת הסכמי

קרא עוד »