חולים על אקסטרים? בואו לשמוע איזה פוליסה הכי מתאימה לכם לנסיעות לחו"ל!

פוליסת נסיעות לחו"ל צריכה להיות מותאמת אליכם ולצרכים שלהם, לאופי הטיול שלכם וליעד שאליו אתם נוסעים. מה אתם חייבים לוודא שהפוליסה שלכם כוללת? איך בוחרים את הפוליסה הכי מתאימה? התשובות לשאלות החשובות האלה נמצאות במדריך שהכנו במיוחד עבורכם.

 

מה החשיבות של ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא כנראה הסידור הכי חשוב שצריך לעשות לפני כל טיסה לחו"ל לא משנה לאיזה יעד. מלבד כרטיסי טיסה ואנרגיות טובות כמובן. את כל שאר הדברים אפשר למצוא בחו"ל ברגע האמת ממברשת לשיער ועד למלון מפנק, הכל חוץ מהדבר החשוב ביותר: ביטוח נסיעות לחו"ל בזול – את זה יהיה לכם קשה מאוד להשיג אם הוא לא נרכש מראש. ברגע שאתם נמצאים בגבולות של מדינה זרה או במקרה היותר קיצוני, יבשת אחרת, ביטוח הבריאות שלכם כמו החברות בקופת החולים שלכם כבר לא בתוקף. כל אותם מקרים שהיה לכם את האפשרות לבקר בקופות החולים בעלות מינימלית יעלו לכם במדינה זרה הון.

 

אף אחד לא מתכנן שדברים ישתבשו, מה לעשות שלפעמים הם כן?

גם אם לא קרה לנו קודם, אנחנו בטוחים ששמעתם על סיפורים של אנשים אחרים שקרו להם אסונות או תקלות בחו"ל וביטוח הנסיעות שלהם הציל אותם. ובטוח שגם שמעתם סיפורים על אנשים שזה שלא היה להם ביטוח נסיעות לחו"ל היה הדבר הכי טרגי שקרה להם בטיסה. המקרים לכאן או לכאן מוכיחים לנו שוב ושוב שאסור לוותר על ביטוח נסיעות לחול בזול אף פעם. כמה שקלים בודדים שאתם תשלמו בעבור כל יום שתשהו בחו"ל יכולים לחסוך לכם מאות ואפילו אלפי שקלים.

 

עוד סיבה למה אסור לכם לוותר על ביטוח נסיעות לחו"ל

לפעמים לא מדובר רק בסכומי הכסף שתשלמו, מבוטח בחו"ל שמטיילת וצריך רופא, בית מרקחת או מרפאה ימצא מהר יותר את בעזרת הביטוח הרפואי שלו. רוב חברות הביטוח מנגישות את השירותים שלהם באמצעות אפליקציה שאפשר להוריד לפלאפון ובה הוא יכול לקבל הנחיות הגעה לכל דבר שיצטרך. מדהים לא? ממש לא דבר מובן מאליו כשאנחנו נמצאים במדינה זרה!

 

מה כוללת פוליסת ביטוח בתקופת הקורונה?

פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל כוללת בדרך כלל את הביטוח הרפואי ואת הכיסוי להוצאות הרפואיות שעלולות לקרות בחו"ל. ממרשם רופא ועד פציעה, מביקור במיון או אשפוז ועד לחילוץ בהטסה רפואית. הפוליסה גם כוללת טיפולי חירום לשיניים וחס וחלילה במקרים קשים גם הטסה של הגופה בחזרה לארץ. כל אלה נכללים תחת הכותבת כיסוי רפואי בסיסי וגובה ההחזר של כל אחד מהם אמור להיות מצוין בפוליסה שלכם. אם תציצו תוכלו לראות את הסכומים הגבוהים שמצריכים הדברים האלה שנכנסים תחת קטגוריית "בסיסי".

בימי הקורונה, בדיקת קורונה או אשפוז כתוצאה מהידבקות בנגיף נכללים גם הם מה גורם לישראלים רבים להירגע ולטוס בראש שקט אף יותר.
בנוסף לפוליסה הבסיסית כל אחד יכול להוסיף לעצמו הרחבות שקשורות לאופי הטיול שלו, היעדים והאטרקציות שהוא מתכוון לעשות ולמדינה והסכנות שבה.
למשל, לטיול תרמילאים במדינת עולם שלישית לא צריך לעשות את אותה הפוליסה כמו בחופשה מפנקת ביוון.

 

לסיכום – ביטוח נסיעות לחו"ל בצורה חכמה

אנחנו מקווים שאחרי המדריך הזה לעולם לא תחשבו לוותר על ביטוח נסיעות לחו"ל. שמענו כבר על יותר מידי סיפורים שנגמרו באסונות של ממש או בהוצאות כספיות שמוטטו משפחות שלמות.

כמה שקלים בודדים ששומרים לכם על החיים ומעניקים לכם שקט.

קרדיט תמונה: freepik
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
הסעות לחתונה בדרום

  חתונה היא אולי בין האירועים הכי חשובים ומשמעותיים בחיים שלנו. לא סתם משפחות וזוגות מתכננים חתונה במשך כמה חודשים וחושבים על כל הפרטים החל

קרא עוד »
הסעות נכים בגבעת עדה

  מן הסתם, אחת הבעיות המרכזיות ממנה סובלים אנשים הסובלים מנכות כלשהי בגופם היא בעיית הניידות, אלא שדווקא נכים אלה זקוקים לניידות מרבית לצורך ניהול

קרא עוד »
הסעות בנשר

  פועלות היום בישראל שורה של חברות המספקות שירותי הסעות בכל רחבי הארץ. הסעות אלה מסופקות כשירות מזדמן לאירועים חד פעמיים וכשירות קבוע במסגרת הסכמי

קרא עוד »
הסעות ילדים בראש העין

  מחפשים חברת הסעות ילדים בראש העין? צריכים לארגן אוטובוס או מיניבוס לאורך כל השנה או לחילופין זקוקים לפתרון באופן חד פעמי! במדריך הקצר הבא

קרא עוד »