חברת הסעות שמתאימה לצרכים שלכם

אנשים תמיד צריכים להגיע ממקום למקום ולא תמיד יכולים לעשות זאת ברכב פרטי, או בתחבורה ציבורית. שכירת רכב ייעודי וארגון של הסעה, היא שירות נדרש בכל עונות השנה, כאשר עבור כל לקוח שמתקשר לחברת הסעות – ייתכן שיהיה צורך ברכב אחר. 

ההסעה צריכה להיות מותאמת לצרכי הלקוח, בין שזה אדם פרטי המעוניין לשכור מיניבוס עבור האורחים שהזמין לחתונת הבן, או מנהל ששוכר שירותי הסעות קבועים לעובדים שלו. חשוב להזמין שירות של חברת הסעות אמינה ומקצועית, שתתאים בין כלי הרכב והנהג למשימת הנסיעה עצמה, במקביל למתן הצעת מחיר הוגנת.

איך מוצאים חברת הסעות?

גלישה באינטרנט והקלדת הביטוי "חברת הסעות" יעלו שפע של אתרים עסקיים, המשויכים לחברות רלוונטיות בכל רחבי הארץ. חיפוש כזה יעלה חברות הפועלות הן בצפון הרחוק והן באזור הדרום, מה שכמובן לא תמיד יתאים עבורכם ספציפית. אם תרצו למקד את החיפוש, תוכלו לסנן ולבחור חברות היסעים באזור המרכז או הצפון, בהתאם למקום מגוריכם או לאזור שממנו אמורה לצאת ההסעה. 

קל יותר לפעול מול חברת הסעות שבסיסה נמצא ביישוב הנגיש לכם, בפרט אם אתם נדרשים להגיע לפגישה מול אנשי החברה, כדי לסגור פרטים. מוטב, כמובן, לשאול כמה שיותר שאלות מנחות כבר בטלפון, אך חשוב לפגוש פנים אל פנים את האנשים שעמם תתקשרו בכל הנוגע להבאת ההסעה הרצויה אל הפועל ובפרט אם מדובר בשירות מתמשך, הנשכר לתקופה ארוכה – כגון הסעות לעובדים שאמורות להתבצע לכל אורך השנה.

רכב הסעות

השאלות החשובות שצריך לשאול

אתר של חברת הסעות יספק בדרך כלל את התשובות לשאלות הכלליות, שכל לקוח מבקש לדעת: היכן פועלת החברה, אילו כלי רכב קיימים ועומדים לרשות הלקוחות וכן אינפורמציה באשר לשירותלקוחות והדרכים ליצירת קשר. סביר להניח שפירוט מלא של מספר כלי הרכב המדויק, כמו העלויות השונות של ההסעות וההבדלים ביניהן, לא יצוין באתר עצמו. כאן אתם צריכים לפעול: בחרו כמה חברות והתחילו לערוך סקר שוק.

כדי להחליט אם חברת הסעות מסוימת היא רלוונטית מבחינתכם ולבדוק אם היא יכולה לתת מענה לצרכי הנסיעה שלכם, כדאי להכין רשימת שאלות ספציפיות ולא לחשוש לברר על כל נושא רלוונטי. לצורך העניין, אם אתם צריכים שירות של הסעות קבועות, עבור כמות גדולה של אנשים – למשל כפי שזה מתנהל בארגונים גדולים, חשוב להבין אם החברה מחזיקה צי רכבים מספק. במקרה אחר, אם אתם לדוגמה זקוקים להסעה יחידה לארבעים איש, יש לבחון אם החברה מחזיקה מיניבוס גדול.

מקדו את הצרכים שלכם ובקשו הצעות מחיר מכמה חברות

נדמה שקל יותר להזמין הסעה חד פעמית, כפי שצריך לפעמים עבור הגעה לאירוע או לכנס השתלמות בעבודה, מאשר לארגן מערך הסעות שלם שהוא קבוע וצריך להתנהל מדי יום ביומו. הדבר איננו נכון בהכרח – מבחינת חברת הסעות שהיא מקצועית מספיק, לא יהיה הבדל בין הנסיעות הללו: כל נסיעה, מהרגע שבו הנהג לוחץ על הגז ומתחיל לנהוג, צריכה להילקח במלוא הרצינות. 

ההקפדה על השירות המצוין צריכה להתבטא בכל מובן, מהבנה מלאה של הדרישות שלכם, דרך הבהרה באשר לפתרונות המוצעים במסגרת החברה ועד למתן הצעת מחיר, כולל מע"מ. כדאי לבחור את נותן השירות שלכם, רק לאחר שתשוחחו עם מנהלים של כמה נותני שירות שונים ותבינו לעומק את ההבדלים והמחירים. חברת הסעות שתיבחר לא בהכרח תהיה הזולה ביותר, אלא זו שתרגישו בטוחים להפקיד את חייהם של הנוסעים שאתם אחראיים עליהם, בידי הנהגים שלה.

אז איזו הסעה אתם צריכים?

להלן דוגמאות של שלושה לקוחות שונים, שצריכים שירות של חברת הסעות ומתקשרים כדי לקבל הצעת מחיר. אלו הן השאלות החשובות שאותן כדאי לשאול, עבור כל סוג של הסעה.

מנהל של ארגון שצריך שירותי הסעות קבועים, למשמרות בוקר וערב:

כדאי לברר אם החברה פועלת בכל שעות היממה, מהו מערך הרכבים שלה והאם היא זמינה לשינויים של הרגע האחרון. לעיתים עשויות להיות משמרות עמוסות יותר בעובדים ולעיתים "דלילות" יותר –חברת הסעות שתישכר לצורך זה, תצטרך לדעת להעניק פתרונות מיידיים במקרים מסוימים.

מנהלת בית ספר לחינוך מיוחד, שצריכה הסעה עבור ילדים עם מוגבלות:

חשוב לוודא כי חברת ההסעות מחזיקה רכב שמתאים לנסיעה של אנשים וילדים עם מוגבלות, לרבות מנגנון מיוחד שמסייע להורדת כסאות גלגלים מהרכב. נהג שמקבל עליו את האחריות להסעת ילדים בכלל וכשמדובר על ילדים עם מוגבלויות בפרט, חייב להיות קשוב, סבלני ובעל יחסי אנוש מעולים.

הורים של חתן המוציאים הסעה מאורגנת עבור האורחים שלהם, בערב האירוע:

נהוג להזמין מיניבוס או אוטובוס בערב האירוע, שיוצא מנקודת איסוף מסוימת בעיר שממנה מגיעים אורחים רבים, מסיע אותם עד למקום עצמו – וכמובן גם מחזיר אותם הביתה בסוף הערב. חשוב לוודא כי אכן קיים רכב מתאים וגדול דיו להסעה של כמה עשרות אנשים יחד וכי לנהג יש את הרישיון המתאים.

מעבר לשאלות סטנדרטיות אלו, ייתכנו שינויים בין לקוח ללקוח, העשויים להשפיע על השירות שאותו הוא ידרוש. חשוב שלא להשאיר ספק באשר לפרטי ההסעה ולוודא כי החברה יכולה לספק את השירות במלואו, ללא יוצא מהכלל. 

במידת האפשר, מוטב להגיע בכוחות עצמכם ולראות במו עיניכם את הרכבים שיבצעו את ההסעה – גם חגורת בטיחות תקולה אחת, עלולה לעלות בחיי אדם בסופו של דבר. אל תתפשרו על שום דבר והקפידו לדרוש את המיטב מכל חברת הסעות שאתם פונים אליה.

סוגי כלי רכב שאפשר למצוא בחברת הסעות

צי הרכבים העומד לרשות הלקוחות בכל חברת הסעות, יכול להיות שונה במעט. יש חברות המתמחות בהסעות עובדים בעיקר, לכן מחזיקות מיניבוסים קטנים יחסית של עשרה מקומות, המתאימים מאוד לאיסוף אנשים ספורים מכל נקודה. ישנן חברות שעוסקות במתן שירותים לטיולים ולכן יחזיקו מיניבוסים של שלושים מקומות או אוטובוסים גדולים.

כדאי לבחון מראש את התוכן באתר האינטרנט של החברה אליה אתם פונים, כדי להבין מה מהות השירות שהיא מציעה ולמקד את החיפוש רק בחברה רלוונטית, שיכולה לתת שירות מתאים.

דגשים בהסעת ילדים במיניבוסים ובאוטובוסים

נסיעות של ילדים צעירים המתבצעות דרך חברת הסעות, גורמות לחששות רבים בקרב הוריהם. תפקידו של הנהג המסיע ילדים –למשל, בטיול שנתי או בהסעות קבועות למוסדות החינוך – הוא הרבה יותר מלהסיע אותם ממקום אחד אל השני, הוא צריך להפיג את החשש ולתת להורים את ההרגשה כי הילדים נמצאים בידיים בטוחות. 

הנהג אחראי על הילדים מרגע עלייתם לרכב ועד לירידה ממנו, על כן חשוב לוודא כי הנהג מנוסה ובקיא בכל נושא בטיחות ילדים בנסיעה. הנהג צריך לעמוד על כך שהילדים יחגרו חגורות בטיחות במהלך הנסיעה, כמו להקפיד על הורדה ועל איסוף שלהם בבטחה ועל סריקה של אזור הרכב לפני כל התנעה שלו. בטיחות הילדים בהסעה שכזו היא מעל לכל וכמוה גם מתן תחושת הבטחון עבורם.

טווח העלויות של חברת הסעות

מחירי הנסיעות יכולים להשתנות בין חברה לחברה, לכן חשוב לבקש מכל חברת הסעות שפונים אליה את הדרישות המלאות שלכם ולדרוש פירוט מלא של השירות המבוקש ועלותו, בעת קבלת הצעת המחיר. חברת טיולי העמק מציעה שירותי הסעות מגוונים במחירים הוגנים, תוך חשיבה מתמדת על רווחת הנוסעים ועל בטיחותם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
הסעות תלמידים בנצרת

  הסעות מאורגנות לתלמידים היא פרקטיקה נפוצה מאוד ולא רק בישראל. יחד עם זאת, במרבית המקרים הסעות מאורגנות כאלה אופייניות בעיקר לישובים מבודדים ובעיקר לבתי

קרא עוד »
חברת הסעות ביהוד

  מחפשים חברת הסעות ביהוד? זקוקים לאוטובוס עבור הילדים לכל השנה למסגרות החינוכיות או מיניבוס חד פעמי שיסיע את האורחים שלכם מיהוד לעיר אחרת לחתונה?

קרא עוד »
הסעות ילדים בכרמיאל

  מחפשים חברת הסעות ילדים בכרמיאל? צריכים לארגן אוטובוס או מיניבוס לאורך כל השנה או לחילופין זקוקים לפתרון באופן חד פעמי! במדריך הקצר הבא תקבלו

קרא עוד »