חברת הסעות בתל-אביב

 

חברת הסעות בתל-אביבמחפשים חברת הסעות בתל-אביב? זקוקים לאוטובוס עבור הילדים לכל השנה למסגרות החינוכיות או מיניבוס חד פעמי שיסיע את האורחים שלכם מתל-אביב לעיר אחרת לחתונה? רוצים לדעת בראש שקט שיש לכם על מי לסמוך? לא משנה איזו מטרה ואיזה רכב אתם צריכים, טיולי העמק ידאגו לכם. שירות לקוחות מקצועי, מענה אנושי, כלי רכב חדישים, נהגים אדיבים והקפדה על כל כללי הבטיחות. כל שנותר לכם הוא פשוט להשאיר את הפרטים שלכם ואנו נשמח לסייע לכם בכל שאלה או בקשה.

 

חברת הסעות בתל-אביב לבתי ספר, גנים ומסגרות חינוכיות

בכל שנה אנו מגלים כי חלה עליה של ממש בכמות ההורים בתל-אביב הזקוקים להסעה קבועה. מדובר לרוב בהסעה שאוספת כמה ילדים או כמות גדולה יותר, עוברת בכמה תחנות שההורים הגדירו מראש, שמה את הילדים בבית הספר וגם מחזירה אותם לתל-אביב בסוף היום. ההסעה יכולה להיות גם לגנים, פנימיות ומסגרות חינוכיות אחרות כמו חטיבות ביניים ותיכונים. אפילו יש קבוצות של חבר‘ה שגרים בתל-אביב ולומדים באוניברסיטת חיפה או באקדמיות אחרות וזקוקים להסעה הלוך חזור בכל יום. לעתים מדובר ברצון לחסוך זמן ולהיות בראש שקט שבכל יום לילדים שלנו יש סידור ואנחנו יכולים לצאת בזמן לעבודה ולפעמים זה בשל הצורך כתוצאה מזה שהמסגרת החינוכית מרוחקת מהבית.

 

חברת הסעות לטיולים מסוגים שונים

חברת הסעות מומלצת בתל-אביב”ארץ ישראל שלי יפה וגם פורחת“. כולנו אוהבים לטייל בארץ שלנו ולראות מקומות יפים. לשמחתנו הרבה התברכנו במזג אויר ים תיכוני מדהים ולאורך כל השנה אנו יכולים לצאת לטייל ולבקר בהמון מקומות מצפון ועד דרום. הסעה מתל-אביב יכולה להתאים לכל מיני קבוצות כמו למשל:

  • ילדים ותלמידים שיוצאים לטיול קצר או ארוך דרך בית הספר (ממש כמו טיול שנתי)
  • ילדים ובני נוער שיוצאים לטיולים ומסעות מתנועות נוער כמו צופים, הנוער העובד ועוד…
  • יום גיבוש לעובדים מחברה או ארגון מסוים שמוציא את כלל העובדים לטיול ואפילו חופשה ברמת הגולן או באילת
  • קבוצה של פנסיונרים שאחת לכמה זמן נפגשים ומקיימים טיול.
  • תיירים שמגיעים לבקר בארץ, לנים בתל-אביב ורוצים לראות את ארץ ישראל. אפשר למשל להצמיד לקבוצת התיירים אוטובוס שיקח אותם לכל מקום: קיסריה, תל אביב, ירושלים, מצדה, מצפה רמון ים המלח, אילת ועוד…

 

בישראל יש כל כך הרבה לוקיישנים לבקר, אתרים, סיורים, סדנאות ומקומות שאפשר לצאת בהם לטיול כמו למשל מסלולי טיול רגליים לצד צמחיה ופרחיה מקומית, ביקור באגמים, מפלים ונחלים, חניונים בהם אפשר להקים קמפינג ואפילו ללון בהם יותר מלילה אחד, מוזיאונים, שווקים, רחובות היסטוריים, חופי ים, גלריות ועוד.

 

הזמנת הסעות משדה התעופה לבתי מלון בתל-אביב

מחירון חברת הסעות בתל-אביבעוד סידור שאפשר לסגור מראש דרך חברת הסעות בתל-אביב, הוא כאשר יש קבוצה של תיירים שמגיעים לשדה התעופה בן גוריון ורוצים הסעה מסודרת לבית המלון אליו הם סגרו את הלינה. זו גם יכולה להיות הסעה לכיוון ההפוך כמובן, מבית המלון לתל-אביב ישר לבן גוריון בהתאם לזמני הטיבה. ההסעה שתזמינו תגיע בדיוק בזמן שנקבע מראש ותסיע אתכם או את הקרובים לכם ישירות לשדה או מהשדה לפי הצורך.

 

חברת הסעות לצורך אירועים

ישראלים אוהבים לחגוג ויש המון אירועים לאורך כל השנה כמו חתונות, ימי הולדת, בר מצוות, בת מצוות, חינות, שבתות חתן ועוד… לפעמים מה שקורה הוא שהחתן מתל אביב והכלה מתל-אביב או להפך. הזוג החליט להתחתן באזור המרכז ולכן הכלה בחרה לארגן הסעה לכל החברים והחברות, בני המשפחה ומי שמוזמן מהעיר תל-אביב ישירות לחתונה, הלוך וחזור. ההחלטה הזו חוסכת המון בלאגן, מאפשר לכמות גדולה של האורחים להגיע בנוחות, בלי להוציא רכבים, בלי להסתבך עם תחבורה ציבורית, בלי לחפש או לשלם על חניה וזה גם מאפשר עמידה בזמנים של האירוע. יתרון נוסף של הסעה לאירועים הוא שלפעמים האורחים רוצים לשתות אלכוהול, לרקוד, להנות עד השעות הכי קטנות של הלילה ולא רוצים לדאוג לגבי לינה במרכז או לחילופין למישהו שיסיע אותם חזרה. כשיש הסעה מסודרת הלוך ושוב, זה פותר המון בעיות. יחד עם זאת, במקרה של בר או בת מצווה אנו נרצה לארגן הסעה עבור הילדים היות ומדובר באנשים ללא רשיון כמובן שאין להם דרך להגיע בכוחות עצמם ולא תמיד ההורים הם חלק מהחגיגה וזה כמובן יחסוך להם המון זמן ויתן להם גם שקט נפשי. ולא נרצה לטרטר את ההורים של הילדים המוזמנים להסיע את הילדים לאירוע שלנו.

 

בחירת חברת הסעות בתל-אביב

  1. נסיעה באוטובוס או רכבמאיפה ולאן נוסעים? לפני שאתם בוחרים באופן סופי חברת הסעות, חשוב מאוד לבדוק שהחברה אכן מספקת לכם את השירות בהתאם ליעד ולמוצא. במידה ויש כמה נקודות איסוף או כמה נקודות פיזור, חשוב לציין זאת בפני הנציג משום שזה כמובן גם משפיע על המחיר.
  2. מקצועיות – חשוב שזו תהיה חברה מקצועית המתמחה בסוג ההסעה לה אתם זקוקים. למשל יש חברות שמתמחות בהסעות לטיולים, יש כאלה שהעיסוק שלהן הוא דווקא הסעות הלוך וחזור משדה התעופה, יש חברות שמתעסקות עם ילדים המגיעים למסגרות חינוכיות ועוד…
  3. מחיר- תמיד כדאי להשוות בין כמה חברות ולבדוק עלות אל מול תועלת.
  4. בטיחות – מומלץ לבחור חברה המקפידה לתחזק את הרכבים שלה כפי שצריך, חברה המחזיקה ברכבים חדשים, כזו ששמה דגש על העברה של הרכבים טסטים בזמן, ביטוחים, ניקיונות, טיפולי מוסך וכל מה שחשוב לתחזוקה השוטפת של הרכבים, הרי לא הייתם רוצים ליסוע באוטובוס שהוא לא נקי או ברכב שאין עליו את כל הביטוחים והרישיונות.
  5. כמות נוסעים – יש חברות הסעות שיש להן רק רכבים יחסית קטנים כמו מיניבוסים שמתאימים לכמות קטנה של אנשים, יש חברות שיש להן גם אוטובוסים וכמובן יש כאלה שמשלבות את כל סוגי הרכבים. לכך, חשוב לשים לב איזה סוג רכב אתם צריכים בהתאם לכמות הנוסעים.
  6. זמינות – ההזמנה צריכה להתאים מבחינת הצורך שלכם וזמינות החברה. כלומר, אם אתם צריכים הסעה לילדים שנוסעים לבית הספר בכל יום הלוך וחזור, הזמינות של החברה צריכה להתאים לסוג השירות הזה.

 

מה המחיר של הסעה לאירועים?

בתוך האוטובוסיש המון קריטריונים שמשפיעים על המחיר של הסעה כמו למשל סוג הרכב. לרוב יהיה יותר יקר להשכיר אוטובוס מאשר מיניבוס. גם הזמנים של ההסעות משפיעים על המחיר. כלומר טיול של יום אחד מהבוקר עד הערב, יעלה פחות בהשוואה לטיול תיירים של שבוע שנוסעים בכל ישראל. כמות האוטובוסים או הרכבים שאתם רוצים להזמין ישפיע על המחיר, המרחק של ההסעה ורמת הרכבים שהחברה מספקת, כלומר לרוב ככל שהרכבים יותר חדישים, ככה המחיר עולה.

 

המחירים נעים בין 1,000-5,000 ש“ח בהתאם לאותם קריטריונים שתיארנו קודם לכן. הנה כמה דוגאמות:

  • השכרת אוטובוס לאירוע במרחק 100 ק“מ מתל-אביב – הלוך ושוב – 2,000- 3,000 ש“ח
  • טיול למשך חמישה ימים בכל רחבי הארץ – שני אוטובסים – בממוצע 1,000-1,200 ש“ח ליום טיול
  • הסעה מתל-אביב לנתב“ג וחזרה עבור 10 נוסעים – 1,500 ש“ח לשני הכיוונים.

 

למידע נוסף צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
הסעות נכים בבית שמש

  מן הסתם, אחת הבעיות המרכזיות ממנה סובלים אנשים הסובלים מנכות כלשהי בגופם היא בעיית הניידות, אלא שדווקא נכים אלה זקוקים לניידות מרבית לצורך ניהול

קרא עוד »