ויזה להודו – כך תעשו זאת נכון

הודו היא אחת המדינות האהובות ביותר על הישראלים, ובצדק! יש לה כל כך הרבה מה להציע לתייר הישראלי; החל מטיולים בטבע, חשיפה מלאה וייחודית לאורח חיים וכמובן, למידת הדת המיוחדת שבהודו. חלק מאותם מטיילים, עתידים להתאהב במדינה ולהעתיק את מגוריהם אליה. כך או כך, בכל אחד מהמקרים יש להוציא ויזה להודו שתאפשר לכם להגשים את החלום.

אבל איך עושים את זה? מהן הדרכים להוציא ויזה שכזאת? על כל אלו, נסביר במאמר שלפניכם!

 

ויזה להודו בקלי קלות

כשמדברים על ויזה, מיד עולות מחשבות שליליות הקשורות בביטול הרעיון מלכתחילה. הרי ויזה זה כאב ראש שאף אחד לא באמת רוצה להסתבך אתו. אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם נמנים על אלו שהחליטו לא לוותר על החלום ונפלא שכך! כעת, תבינו שהוצאת ויזה להודו אינה מסובכת כמו שאתם חושבים, ואף פחות מכך!

 

באופן עקרוני ישנן שתי דרכים עיקריות להוצאת ויזה:

  • ויזה בהנפקה בדרכון – זוהי ויזה ארוכה אשר תקפה לשמשך שנה ומאפשרת שהייה רציפה של עד כ-180 ימים בהודו. התהליך עצמו מהיר יחסית והויזה תגיע עד אליכם בתוך תקופה של שבוע עד עשרה ימים. זאת כמובן, לאחר שתגישו את כל המסמכים ותעקבו אחר הוראות המשרד שמסייע לכם להוציא את הויזה.
  • ויזה אונליין – למה לצאת מהבית כשאפשר לסגור פינות מהמחשב? במאה ה-21, ניתן להוציא את הויזה שלכם להודו גם דרך האינטרנט. כך, ניתן להנפיק ויזה מכל מקום בעולם ובלי להסתבך! עם זאת, כדאי לדעת שמדובר בויזה קצרה יותר המאפשרת שהייה של עד 60 ימים מרגע הכניסה למדינה, כולל שתי כניסות. מדובר בויזה לכניסה אווירית או ימית למדינה, והחלק הכי טוב? היא תגיע עד אליכם תוך שלושה ימים בלבד!

איך לבחור את הויזה המדויקת לי?

קל ופשוט. כמה זמן אתם מתכננים לשהות בהודו? בהסתמך על התשובה שלכם, תדעו באיזו ויזה לבחור. למשל, אם התכנון שהייה של עד 60 יום וכניסה מהאוויר או מהים, הרי שויזה דרך האינטרנט תספיק. במידה ומתוכננת כניסה למדינה דרך הקרקע או שהייה ארוכה במיוחד, הרי שיהיה עליכם להנפיק ויזה בדרכון.

 

מוכנים להגשים את החלום?

הודו כבשה לבבות רבים בישראל, וממשיכה לעשות זאת בכל יום כאשר אלפים טסים אליה. לעתים לא בפעם הראשונה. כדי להצטרף אליהם, עליכם להוציא ויזה להודו וכעת אתם גם יודעים איך לעשות זאת. ברגע שהויזה בידיכם, תוכלו סוף סוף להזמין את הכרטיסים אל המדינה שכל כולה – חלום.

עדיין מסתבכים ולא בטוחים באיזו ויזה להודו לבחור? אל תהססו ליצור קשר עם המומחים שישמחו לסייע לכם ולהכווין אתכם אל הויזה המדויקת עבורכם, בלי כאב ראש ובלי למשוך זמן. בקרוב מאוד, הויזה שלכם תהיה בידיכם. אז תתחילו לארוז!

קרדיט תמונה: pixabay
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
הסעות תלמידים בקרית אונו

  הסעות מאורגנות לתלמידים היא פרקטיקה נפוצה מאוד ולא רק בישראל. יחד עם זאת, במרבית המקרים הסעות מאורגנות כאלה אופייניות בעיקר לישובים מבודדים ובעיקר לבתי

קרא עוד »
שירות הסעות

נסיעה לחו"ל לצרכי נופש היא בוודאי אירוע שאתם מחכים לו בכיליון עיניים. אתם מתחילים בארגון כל הפרטים, עוד הרבה לפני התאריך המיועד וחשוב שלא תשכחו להזמין הסעה. זכרו גם הדרך

קרא עוד »