השכרת רכב בחודשי הקיץ – על מה צריך לשים לב?

בחודשי הקיץ, אנחנו נוהגים, כידוע, לקחת את הילדים ולטייל איתם ביעדים שונים בארץ. כך אנחנו יכולים להעביר עבורם את החופש הגדול בנעימים. במקום שישבו בבית מול המסכים וישתעממו או ישנו ללא הפסקה, אנחנו יוצאים איתם לטיולים אל מקומות שונים, הם חווים חוויות, צוברים זיכרונות,  מבקרים במקומות שייתכן ולא יגיעו אליהם בצורה אחרת, ולומדים להכיר את הארץ.

לא מעט הורים בוחרים באופציה של השכרת רכב לשם כך. למרות שקיימת אופציה של תחבורה ציבורית, אוטובוסים או רכבות, וכן קיימת אופציה של רכב פרטי שנמצא ברשותם. יחד עם זאת, עדיין האופציה של השכרה, במקרים רבים היא הרבה יותר רלוונטית ונכונה.

במאמר זה, נסביר תחילה למה משתלם לפנות למסלול של השכרת רכב בקיץ ולא לשימוש באופציות האחרות שהצגנו, ולאחר מכן, נציג מספר נקודות מה צריך לבדוק כששוכרים רכב בקיץ, זאת על מנת שנוכל לבצע השכרה בצורה נכוה ולהשתמש ברכב בצורה הטובה ביותר.

לפני שנציג את הנקודות השונות, חשוב להדגיש שהכוונה שלנו היא להשכרת רכב בארץ, כמובן שאם אנחנו נוסעים לחו"ל עם הילדים אז האופציה הזאת עומדת לרשותנו גם כן, במידה ואנחנו מעוניינים בה.

 

מדוע משתלם לשכור רכב?

השכרת רכב, על פניו נשמעת כמו הוצאה כספית מיותרת, בוודאי כשיש אופציות מגוונות  לתחבורה ציבורית או כשיש אופציה להשתמש ברכב פרטי משלנו. אך כשבודקים את העניין לעומק, מבינים שזו האופציה הטובה ביותר.

ראשית, זה מאפשר לנו להיות ניידים ולהגיע לכל מקום באופן עצמאי, מבלי שנצטרך להיות תלויים בתחבורה ציבורית בכלל ובלוח הזמנים שלה בפרט.

שנית, לא לכל אחד יש רכב פרטי ולא תמיד יש שני רכבים בבית, כך שאפשר להשתמש בהם לעבודה ולטיולים במקביל.

שלישית, אם אנחנו משתמשים ברכב שכור לנסיעות ברחבי הארץ, אז אנחנו מונעים היווצרות של בלאי ברכב שלנו ומונעים מצב שהערך שלו יפחת בצורה משמעותית ומהירה

.

טיפים להשכרת רכב בקיץ בצורה נכונה

הטיפ הראשון הוא לבדוק איזה סוג רכב יכול להתאים לנו, בין אם זה מבחינת גודל, בין אם זה מבחינת סגנון, בין אם זה מבחינת נוחות ובטיחות. עלינו לקחת בחשבון שהרכב אמור להסיע ילדים ולא רק מבוגרים.

הטיפ השני, יש לבדוק שיש ברכב את כל האבזור הדרוש, בין אם זה להסעות ילדים, בין אם זה למקרה שנתקע עם הרכב, או כל דבר אחר שאנחנו זקוקים לו למקרה של נסיעה אל יעד כזה או אחר.

הטיפ השלישי, יש לבדוק את התנאים של ההשכרה, מה בדיוק אנחנו נדרשים לעשות בשביל לשכור אותו, כמה זה יכול לעלות לנו ולמה אנחנו מתחייבים.

הטיפ הרביעי, מאחר וזה קיץ, רצוי לבדוק עד כמה המזגן של הרכב איכותי ועד כמה הרכב נוח ונעים לנסיעות בטמפרטורות גבוהות.

 

 

 

 

קרדיט תמונה: shutterstock
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
הסעות נכים בזכרון יעקב

  מן הסתם, אחת הבעיות המרכזיות ממנה סובלים אנשים הסובלים מנכות כלשהי בגופם היא בעיית הניידות, אלא שדווקא נכים אלה זקוקים לניידות מרבית לצורך ניהול

קרא עוד »
הסעות בעפולה

  פועלות היום בישראל שורה של חברות המספקות שירותי הסעות בכל רחבי הארץ. הסעות אלה מסופקות כשירות מזדמן לאירועים חד פעמיים וכשירות קבוע במסגרת הסכמי

קרא עוד »
הסעות לחתונה בתל מונד

  חתונה היא אולי בין האירועים הכי חשובים ומשמעותיים בחיים שלנו. לא סתם משפחות וזוגות מתכננים חתונה במשך כמה חודשים וחושבים על כל הפרטים החל

קרא עוד »
הסעות תלמידים במכבים-רעות

  הסעות מאורגנות לתלמידים היא פרקטיקה נפוצה מאוד ולא רק בישראל. יחד עם זאת, במרבית המקרים הסעות מאורגנות כאלה אופייניות בעיקר לישובים מבודדים ובעיקר לבתי

קרא עוד »