הסעות ילדים בתל-אביב

 

הסעות ילדים בתל-אביבמחפשים חברת הסעות ילדים בתל-אביב? צריכים לארגן אוטובוס או מיניבוס לאורך כל השנה או לחילופין זקוקים לפתרון באופן חד פעמי! במדריך הקצר הבא תקבלו את כל המידע שאתם צריכים לגבי הזמנת הסעות ילדים בתל-אביב.

 

מתי צריך שירות הסעות ילדים בתל-אביב?

  1. הסעות ילדים למסגרות חינוכיות – מקרה זה מתחלק לשני סוגים. המקרה הראשון הוא כאשר אנו גרים במיקום שמרוחק מהמסגרות החינוכיות שאליהן הילדים שלנו הולכים יום ביומו בין אם זה גן, בית ספר יסודי, חטיבת ביניים ובין אם תיכון. לפעמים יש הורים שיש להם כמה ילדים שלומדים רחוק ואז מארגנים הסעה לכולם וגם עבור הילדים של השכנים שמתגוררים בסמוך. יש מקרים בהם יש צורך רק בהסעה קטנה כמו מיניבוס ויש מקרים בהם יש צורך באוטובוס לכמות גדולה של ילדים. המקרה השני בו יש צורך להסעות ילדים בתל-אביב הוא כאשר להורים אין זמן בבוקר להסיע את הילדים למסגרות החינוכיות ועדיין הבית ספר או הגן הוא במרחק של נסיעה. בעוד יש משפחות שזקוקות לשירות הסעות ילדים בתל-אביב רק לבוקר, משפחות אחרות דווקא מעוניינות בשירות הזה הן בבוקר והן בערב.
  2. חוגים – סיטואציה נוספת המצריכה מהורים רבים התארגנות בשל היותם עובדים היא כאשר לילד אחד או מספר ילדים מאותו יישוב או יישובים סמוכים יש חוג שמרוחק מאזור המגורים שלהם. למשל, נניח שהילד שלכם הוא ספורטאי מצטיין ובכל יום מיד אחרי שהוא מסיים את בית הספר, עליו להגיע לאימון במגרש שנמצא כ-20 דקות נסיעה מבית הספר. כמובן שהילד יכול ליסוע באופניים, באוטובוס או ברכבת, אך בחלק גדול מהמקרים הפתרונות הללו לא טובים לא עובר הילדים ולא עבור ההורים. לפעמים גם מדובר בקבוצה של ילדים שהולכת פעם בשבוע לחוג מסוים ואז שוב נדרשת הסעה.
  3. טיולים, סיורים ותנועות נוער- קחו לדוגמא בני נוער שיוצאים כמה פעמים בשנה לטיולים ומסעות דרך תנועות הנוער כמו הצופים, הנוער העובד וכדומה. מדובר בכמה טיולים שמתקיימים לאורך השנה, בעיקר בחגים כמו חנוכה, סוכות, פסח וגם בחופש הגדול. מדובר במאות ילדים שיוצאים לטיול עם מדריכים ופעילים רבים לרוב מכתה ד‘ ועד יב‘. הילדים זקוקים להסעה מסודרת שיוצאת לרוב מהשבט או מרכז הפעילות של הילדים ומסיעה אותם לטיול. לפעמים מדובר בטיול, סיור או פעילות של יום אחד ולפעמים מדובר בטיול של כמה ימים, אז חברת ההסעות מלווה את הילדים לאורכי המסלולים.
  4. הסעות לאירועים – עוד שירות הסעות לילדים בתל-אביב שדי נפוץ הוא כאשר יש פעילות, אירוע או אפילו קייטנה. זה יכול להיות שירות הסעות בתוך העיר תל-אביב או מחוצה לה. למשל, ילד בכתה שחוגג בר מצווה, מקיים את האירוע שלו בכותל בירושלים ואחרי העלייה לתורה עורך מסיבה בעיר עם הופעות, אטרקציות ופעילויות. הורי הילד החליטו לפנות לחברת הסעות לצורך שירות הסעות ילדים מתל-אביב לירושלים. ההסעה לוקחת את כל הילדים לאירוע וגם מחזיקה אותם הביתה בבטחה מה שנותן שקט נפשי לכל הורים.

 

יש עוד כל מיני מקרים בהם אנו זקוקים להסעות לילדים כמו למשל הסעות בקיץ לקייטנות לכל מיני מקומות בעיר, טיולים של משפחות בהם יש גם ילדים, חופשות, הסעות לילד תגלית שמגיעים מארצות הברית בכל שנה ועוד…

הסעות ילדים בתל-אביב מחיר

 

הסעות ילדים בתל-אביב איך לבחור?

אחת השאלות בהקשר של הסעה שעולה פעם אחר פעם היא איך לבחור הסעות ילדים בתל-אביב. אז יש כמה דגשים עיקריים ששווה לשים אליהם לב כאשר בוחרים הסעה.

  • קבוע לכל השנה או זמני – השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם בהיבט של בחירת חברת הסעות בתל-אביב היא האם מדובר בפתרון קבוע, כלומר בהסעה שאתם צריכים בכל יום או למספר פעמים בשבוע או לחילופין בהסעה חד פעמית כמו למשל לאירוע או טיול. הסיבה לכך היא משום שיש חברות הסעות שמספקות רק פתרונות קבועים לאורך כל השנה, כמו למשל הסעות למסגרות חינוכיות, בעוד יש חברות הסעות שמספקות את השירות השני.
  • חברת הסעות מוכרת- מומלץ לבחור בחברה הסעות מוכרת, עם שם, מוניטין וותק, כזו שאתם יכולים לסמוך עליה בעיניים עצומות.
  • נהג- מכיון ומדובר בילדים, מאוד כדאי לבקש מחברת ההסעות לדבר עם הנהג שהולך להסיע את הילדים שלכם. בקשו המלצות מהורים קודמים שסגרו את העסקה עם אותה חברת הסעות, וודאו שלנהג אין עבירות תנועה ומידע נוסף עליו שיעזור לכם להיות רגועים ובטוחים שאתם משאירים את הילדים שלכם בידיים בטוחים.
  • רישיונות, ביטוחים- דבר נוסף שחשוב לבדוק כאשר אתם בוחרים חברת הסעות בתל-אביב הוא כל נושא הרישיונות והביטוחים. חשוב שכל הרכבים של החברה עוברים את הטסט ובדיקות הבטיחות הרלוונטיות בזמן, חשוב שלכל הנהגים יש את הרישיון המתאים ושהחברה מבוטחת כמו שצריך בכל הביטוחים הדרושים.

סיבות נוספות:

  • חברת הסעות ילדים בתל-אביבמצב הרכבים – כדאי לשאול ואפילו אם ניתן להציץ על מצב הרכבים. חשוב לוודא שלא מדובר ברכבים שהם מאוד ישנים או מרופטים, גם מבחינה בטיחותית וגם מבחינת הנוחות עבור הילדים שלנו.
  • סוג הרכב – בדקו שאתם מקבלים את סוג הרכב שמתאים לצרכים שלכם בין אם זה אוטובוס, מיניבוס או רכב קטן יותר.
  • זמינות – חשוב שהחברה תספק לכם את השירות בהתאם לזמינות שלכם , כלומר אם אתם צריכים את ההסעה החל מספטמבר הקרוב בכל יום, חשוב לנסות לסגור את זה מראש. לעומת זאת, אם באופן פתאומי יש לכם צורך בהסעה לטיול או אירוע למשל, וודאו שלחברה יש את היכולת לספק לכם את הישירות.
  • הקפדה על זמנים – למעשה הוספנו את הקריטריון הזה בחוץ אך למרות זאת הוא בין החשובים! כדאי מאוד לוודא שיש עמידה בלוחות זמנים שמהווה תנאי קריטי לרמת שביעות הרצון שלכם. לא הייתם רוצים שהילד שלכם יאחר לבית הספר, שהילדה לא תגיע בזמן בחוג וכדומה…

 

חברת הסעות בתל-אביב יתרונות

להשכרת שירותי הסעות בתל-אביב יש מגוון רחב של יתרונות. ראשית כל מדובר ביתרון הזמן. במקום שאתם ההורים תבצעו את כל הנסיעות האלה, תעמדו בפקקים, תתעצבנו על הכביש וכדומה, יש מישהו שעושה את זה בשבילכם. בנוסף, במקרים רבים מדובר ביתרון בהיבט של חברה וגיבוש, שכן אם הילדים נוסעים כחבורה בכל יום לבית הספר וגם חוזרים ממנו באותה צורה, הרי זו הזדמנות נפלאה בשבילם לחוות חוויות ביחד. בנוסף, במקרים רבים ההסעה מקלה גם על הילדים ומאפשרת להם לשמור על סדר, ארגון, לעמוד בלוחות זמנים, כי הרי אם הם מפספסים את ההסעה, הם גם יפסידו את בית הספר, החוג או הפעילות וזו כמובן אחריות שלהם וזה מלמד אותם לקחת אחריות על הזמן שלהם.

 

לפרטים נוספים אודות הסעות בתל-אביב, צרו איתנו קשר. אנחנו בחברת טיולי העמק בעלי ניסיון רב בהסעות ילדים בכל הגילאים ונשמח להעניק לכם שירות מקצועי, יעיל ובהתאמה מושלמת לצרכים שלכם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
הסעות בעומר

  פועלות היום בישראל שורה של חברות המספקות שירותי הסעות בכל רחבי הארץ. הסעות אלה מסופקות כשירות מזדמן לאירועים חד פעמיים וכשירות קבוע במסגרת הסכמי

קרא עוד »
הסעות נכים בגוש דן

  מן הסתם, אחת הבעיות המרכזיות ממנה סובלים אנשים הסובלים מנכות כלשהי בגופם היא בעיית הניידות, אלא שדווקא נכים אלה זקוקים לניידות מרבית לצורך ניהול

קרא עוד »
הסעות נכים בדרום

  מן הסתם, אחת הבעיות המרכזיות ממנה סובלים אנשים הסובלים מנכות כלשהי בגופם היא בעיית הניידות, אלא שדווקא נכים אלה זקוקים לניידות מרבית לצורך ניהול

קרא עוד »
הסעות נכים בזכרון יעקב

  מן הסתם, אחת הבעיות המרכזיות ממנה סובלים אנשים הסובלים מנכות כלשהי בגופם היא בעיית הניידות, אלא שדווקא נכים אלה זקוקים לניידות מרבית לצורך ניהול

קרא עוד »