הסעות – המפתח לנסיעה מוצלחת

הסעה מאורגנת היא שירות יעיל שנדרש במצבים שונים, בחיים האישיים וגם במסגרת העבודה. ארגון נסיעה משותפת במיניבוס או אוטובוס, נעשה בהתאם לצרכי הנסיעה ומתוך התחשבות בנוסעים, בעיקר כשישנם אנשים עם צרכים מיוחדים, ילדים או קשישים. חברת הסעות מקצועית ואמינה, תציע ללקוחותיה כלי רכב שנותנים מענה לצרכי הנסיעה הרצויה, נהג זהיר שיוביל את הדרך וכן מחיר משתלם – כחלק בלתי נפרד משירות ברמה גבוהה.

באילו מקרים יהיה צורך בשירות של הסעה מאורגנת?

להזמנת שירות הסעות ישנה דרישה במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי. הלקוחות הפרטיים של חברה להסעות מאורגנות, יכולים להיות מגוונים: אנשים שמארגנים טיולי משפחות, אנשים שזקוקים להסעה לאירוע, חברים שמעוניינים להגיע למקום בילוי ואינם מעוניינים לנהוג ועוד מקרים אחרים רבים.

במגזר העסקי, שירותי הסעות הם חלק משגרת חייהם של ממלאי תפקידים בארגונים המונים עובדים רבים, שצריכים להגיע למשמרת שלהם ולהתחיל את יום העבודה. ההנהלה במקומות כאלה, בדרך כלל שוכרת חברה מקצועית כדי אפשר לעובדיה להגיע בבטחה לארגון. מדובר בחיסכון בכסף עבור העובד, בחסכון בזמן רב של חיפוש חניהובשקט נפשי. למעשה זהו פתרון מושלם עבור כל עובד – הן לדרך הלוך והן בחזרה הביתה.

הסעה

הסעות לטיולים

הטיול השנתי הוא האירוע החשוב והמרגש ביותר, שהתלמידים בכל הכיתות מחכים לו מדי שנה, כאשר החוויה מתחילה כבר ברגע שבו עולים על האוטובוס. אין מי שלא זוכר את השירים ואת השיחותהכיפיות במהלך הנסיעה בילדותו, בדרך לנקודת המוצא ממנה החל הסיור המודרך. מתן שירותי הסעות על ידי נהגים מיומנים באוטובוסים מרווחים ונוחים, הן מעמודי התווך של כל חברה ומחובתה לאפשר חוויה נעימה לכל התלמידים.

נסיעה באוטובוס של חברת הסעות מתרחשת גם כשישנה חבורת מטיילים אוהבי הארץ, שצריכים להגיע למקום המפגש ולהתחיל ממנו את הטיול. הנסיעה המשותפת חוסכת דלק והיא "ירוקה" יותר, מאפשר שיח וגיבוש של הקבוצה כבר בתחילת היום ובעיקר מקנה תחושת ביטחון, מעצם העובדה שהנהג מתלווה למטיילים בכל נקודה במהלך הדרך וממתין לשובם.

איך מארגנים הסעה לאירוע?

תכנון שמחה משפחתית מוצלחת תלוי רבות באיכות השירות הניתן על ידי הספקים השונים, למשל תקליטן, שירותי הסעדה ועוד. בין היתר, נהוג להזמין שירותי הסעות מיישוב מסוים שבו מתגוררים רבים מבין האורחים, עד למקום האירוע. עבור מי שאיננו מסוגל או שאינו רוצה לנהוג בכוחות עצמו, ההסעה היא פתרון נוח וכמובן גם חינמי מבחינתו.

חברת הסעות מנוסה ואמינה, תקצה מיניבוס או אוטובוס – בהתאם לדרישות המארגנים – שישמש להסעה מנקודת איסוף שתיקבע מראש. בסיום החגיגה, יאסוף הרכב את הנוסעים בחזרה לביתם. אין צורך למנות נהג תורן, לא צריך לעמוד בפקקים ולהתעייף: האירוע מסתיים וחוזרים הביתה עם ההסעה, עם נהג אחראי ומיומן.

שירותי הסעות לאנשים עם מוגבלויות

השתתפות בהסעה המשותפת לעמיתים לעבודה, לחברים, או כל נסיעה באשר היא, חייבת להיות רלוונטית לכלל האנשים המשתייכים לקבוצה ומכאן שעל חברת ההסעות לאפשר גם לאנשים עם מוגבלות, המתנייעים על כיסא גלגלים, ליהנות משירותי ההסעה. אם אתם צריכים שירות שכזה, ודאו כי כחלק מצי הרכבים של החברה קיים גם מיניבוס עם מנגנון הורדה והעלאה של כיסא גלגלים וכי הנהג המבצע את הנסיעה – מנוסה בשימוש במנגנון.

רכבים שמותאמים באופן מיוחד להסעות של אנשים נכים, נדרשים גם כדי להסיע ילדים ונערים עם מוגבלויות למוסדות הלימוד שלהם. האווירה במהלך הדרך צריכה להיות נינוחה ולתת תחושת בטחון לכל הנוסעים, לכן ישנה חשיבות למינוי נהג אדיב שיעניק תשומת לב לכל אדם שייסע עמו.

הסעת ילדים במיניבוס או באוטובוס

כאשר הנוסעים הם ילדים צעירים, יש לנקוט משנה זהירות כבר כאשר הרכב מתקרב לנקודת האיסוף והפיזור. עלייה של הילדים אל הרכב צריכה להיות תוך ליווי צמוד של הנהג, שיוודא כי הם בטוחים ואינם חשופים לכל סכנה בכביש. גם כאשר הוא מוריד אותם מההסעה, חשוב לוודא כי הם יורדים מהרכב בזהירות ועולים על מדרכה בטוחה.

הסעות ילדים נדרשות באופן יום יומי בכל רחבי הארץ, כאשר לרוב מדובר באיסוף ופיזור למסגרות לימוד, לרבות צהרונים לאחר שעות הפעילות בגנים וכן לבתי ספר המרוחקים מביתם של הילדים. אופייה של כל נסיעה עשוי להיות שונה: ייתכן שהנסיעה תהיה בתוך העיר, או לחילופין בכביש מהיר ובינעירוני. חשוב שהנהג יהיה מנוסה בהסעות מהסוג הרלוונטי ויכיר היטב את הדרך, כדי להגן על שלומם של הילדים בצורה הטובה ביותר.

שכירת מיניבוס לטיול משפחתי

טיולים בארץ ישראל הם מנהג קבוע עבור לא מעט משפחות, הנהנות מנופיה הקסומים של הארץ. יש הרבה נושאים לחשוב עליהם כשמתכננים טיול לכל המשפחה, במיוחד כשהיעד מרוחק מאוד מהבית. האתגר העיקרי בכל פעם שרוצים לצאת לטיול, בפרט אם המשפחה מרובת ילדים, הוא סידורי הנסיעה. שכירת מיניבוס עם עשרה מקומות ישיבה או למעלה מכך, בהתאם לצורך, מאפשר לכלל המטיילים לחבור לנסיעה אחת.

הנסיעה המשותפת ברכב שכור עם נהג מלאה ביתרונות: היא נוחה ונעימה הרבה יותר לכולם, מייתרת את הצורך להגיע בכמה כלי רכב שונים, מאפשרת לכלל המשתתפים לנוח ואולי אפילו להירדם בדרך ולעיתים אפילו זולה יותר, מאשר אילו כל אחד מהנהגים במשפחה היה משתמש ברכבו ומשלם דלק. נסיעה שכזאת יכולה להיות רלוונטית במיוחד כשרוצים להגיע למקומות רחוקים ואטרקציות מיוחדות, למשל טיול לחרמון, לים המלח ולמקומות אחרים בארץ.

מחירון של חברת הסעה – כמה יעלה לכם השירות?

המחירים שתציע לכם חברת ההסעות, יכולים להיות דינמיים והם מושפעים ממשתנים שונים – למשל נסיעה חד פעמית למקום מרוחק, תהיה ארוכה יותר מן הסתם ומכאן שעלות הדלק ושכירת הנהג תהיה גבוהה, לעומת נסיעה קצרצרה ליישוב סמוך. גם יציאה של רכב גדול כמו מיניבוס של שלושים מקומות ישיבה, ייתכן שתהיה יקרה ממיניבוס עם עשרה מקומות. כדאי לבקש את המחירון של חברת ההסעות, להבין את סדר הגדול של עלות הנסיעה ולתכנן את התקציב בצורה המיטבית. 

לעיתים המחיר של ההסעה יושפע אפילו מכמות העצירות בדרך, כמובנסיעות לאילת או מנגד – לצפון הרחוק, לכן כדאי לפרט במדויק את יעד הנסיעה ואת מאפייני הדרך כולל העצירות, בתיאור העסקה בהסכם. אם יש צורך בנסיעות קבועות ברכב משותף כמו אוטובוס או מיניבוס, למשל בבניית מערך הסעות לעבודה, כדאי לבחון הסדר מיוחד שאפשר יהיה להגיע אליו עם חברת ההסעות ובכך להוזיל את המחיר פר נסיעה. כמו כן מוטב לבדוק אם תהיה אפשרות להתאים את הרכב שבו משתמשים אל כמות הנוסעים, גם ברגע האחרון – לעיתים היקף המשתמשים בכל הסעה יכול להשתנות, בפרט במקומות עבודה בהם מתקיימות משמרות בוקר וערב.

דגשי בטיחות להסעות

לפני סגירת עסקה של הסעה עם חברה, יש לוודא כי יש ברשות החברה את התעודות הנדרשות לרבות רישיון עסק ואישור הפעלת הסעות מיוחדות. בכל אוטובוס או מיניבוס המיועדים להסעות קיימים מקומות ישיבה רבים, שכל אחד מהם צריך להיות תקין ומצויד בחגורת בטיחות כחוק. חשוב לוודא טרם היציאה לדרך, שכל מקום ישיבה אכן מאפשר נסיעה בטוחה כמו שצריך.

הקפידו לוודא כי גם הנהג של ההסעה מוסמך לביצוע תפקידו, כי הוא בעל רישיון נהיגה מתאים ושקיים ביטוח עבורו וכן עבור הנוסעים.חברת טיולי העמק מקפידה על כל דגשי הבטיחות ורואה בהם חלק בלתי נפרד מהשירות המצוין שהיא מעניקה ללקוחותיה, בכל נסיעה מחדש.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
הסעות בנשר

  פועלות היום בישראל שורה של חברות המספקות שירותי הסעות בכל רחבי הארץ. הסעות אלה מסופקות כשירות מזדמן לאירועים חד פעמיים וכשירות קבוע במסגרת הסכמי

קרא עוד »
הסעות ילדים בטבעון

  מחפשים חברת הסעות ילדים בטבעון? צריכים לארגן אוטובוס או מיניבוס לאורך כל השנה או לחילופין זקוקים לפתרון באופן חד פעמי! במדריך הקצר הבא תקבלו

קרא עוד »
הסעות בשוהם

  פועלות היום בישראל שורה של חברות המספקות שירותי הסעות בכל רחבי הארץ. הסעות אלה מסופקות כשירות מזדמן לאירועים חד פעמיים וכשירות קבוע במסגרת הסכמי

קרא עוד »