הסעות במזכרת בתיה

 

פועלות היום בישראל שורה של חברות המספקות שירותי הסעות בכל רחבי הארץ. הסעות אלה מסופקות כשירות מזדמן לאירועים חד פעמיים וכשירות קבוע במסגרת הסכמי שירות ארוך טווח. לכל אחד משני סוגי השירותים האלה ישנם פרמטרים מרכזיים, שמשפיעים על רמת השירות לה תוכלו לצפות. מה חשוב לבחון בבחירת חברת הסעות? האם מחיר הוא הפרמטר היחיד שצריך לעניין אתכם בשירות שהוא די סטנדרטי ואיך נכון לבצע השוואת מחירים בין חברות שונות המספקות שירותי הסעות במזכרת בתיה? את התשובות לשאלות אלו ועוד, נותנים לכם ממש בשורות הבאות, המומחים של חברת טיולי העמק.

 

הסעות במזכרת בתיה – שני סוגים מרכזיים של שירות

שירותי הסעות מסופקים למגוון רחב של קהלי יעד ובכלל זה הסעות למקומות עבודה, הסעות למוסדות חינוך, הסעות לאירועים פרטיים, הסעות להפגנות, אירועי ספורט ואירועים בכלל, הסעות לתיירות חוץ ולתיירות פנים וכן הלאה. כל שירותי ההסעות הללו מסופקים במסגרת שני מודלים מרכזיים: עסקה חד פעמית או שירות ארוך טווח. כך למשל, מקום עבודה יחפש חברת הסעות במזכרת בתיה שיכולה להעמיד לרשותו רכבי הסעה מתאימים על בסיס יומיומי לצורך הסעת עובדים בין ביתם ובין מקום העבודה. לעומת זאת, מקום עבודה יכול גם לשכור חברת הסעות לצורך טיול חד פעמי של עובדי החברה ובמקרה הזה מדובר בעסקה חד פעמית.

הסעות במזכרת בתיה

מן הסתם, בשני סוגי השירות הללו, אתם כלקוחות מצפים לקבל את השירות המקסימלי, אם כי בכל אחד מן המקרים עשויים להיות דגשים שונים שעליהם אתם רוצים לתת את הדעת. כך למשל, בשכירת חברת הסעות במסגרת הסכם שירות ארוך טווח, סוגיית המחיר היא סוגיה קריטית שיכולה להכריע בין חברות שונות המציעות שירותי הסעות על בסיס קבוע. כדי להבטיח את המחיר הטוב ביותר, חשוב לבחון את פרישת הפעילות של החברה, את גדלי הרכבים שלה, את רמת האירוח והניקיון של הרכבים ואת תקינותם ועדכניותם. כל אלה צפויים להשפיע ישירות על המחיר ולהכריע מי תהיה החברה שתזכה בהסכם ארוך הטווח. כך למשל, במקרה כזה, אם אתם זקוקים להסעה של כ-15 עובדים מדי יום, חשוב שהחברה תדע להציע רכבים המתאימים בדיוק למספר זה של אנשים. רכבים קטנים יותר לא יספיקו ויאלצו הוצאת מספר רכבים, מה שייקר את השירות ועבור רכבים גדולים יותר, ישלם הלקוח מחיר גבוה יותר על אף שאין לו שום צורך במושבים העודפים ברכב.

במקרה של הסעה חד פעמית, שיקולים אלה הופכים לשיקולים מינוריים יותר ולצד המחיר, חשובים יותר שיקולים של רמת אירוח וניקיון הרכב. כך למשל, אתם עורכים אירוע ואתם רוצים לארגן הסעה לאורחים – חשוב שהמחיר יהיה זול ושהרכב יהיה נעים וזמין לגמרי לאורחים בכל שעה שירצו לצאת ולחזור. במקרים אחרים, רמת האירוח אינה חשובה כלל, למשל בהסעות להפגנות או אירועי ספורט ומה שחשוב הוא המחיר בלבד. את כל זה אנחנו אומרים כדי שתוכלו להבין כי בבחירת חברת הסעות במזכרת בתיה, עליכם להתמקד בפרמטרים המרכזיים שמעניינים אתכם בכדי שתוכלו להבטיח שאתם משלמים את המחיר המינימלי הנדרש במסגרת רמת השירות המינימלית שאתם רוצים לקבל.

 

אז מהם הפרמטרים שאותם אתם רוצים לבדוק בבחירת חברת הסעות?

ובכן, בבחירת חברת הסעות סוגיית המחיר היא ללא ספק סוגיה חשובה ומרכזית, שכן בסך הכל מדובר בשירות סטנדרטי למדי. יחד עם זאת, גם בשירות הזה המחיר כפוף לרמת השירות שלה אתם זוכים וברמת השירות אפשר לכלול כמה פרמטרים כמו: גיל הרכב, גודל הרכב, נוחות המושבים, עיצוב הרכב, ותק הנהג, אדיבות הנהג, גמישות בנקודות איסוף ופיזור נוסעים, זמינות מלאה של הנהג לכל אורך השירות, תקינות הרכב, מיזוג אוויר, התאמת הרכב לנוסעים (למשל מיקרופון וטלוויזיה ברכבי תיירות) וכמובן ביטוח. את מרבית הפרמטרים האלה תוכלו לבחון במסגרת מפרט שירות שיספק לכם כל נותן שירות הסעות במזכרת בתיה, אבל על חלקם יהיה עליכם ללמוד בצורה עקיפה.

כך למשל, כדי לדעת האם הרכבים עוברים בדיקות תקופתיות, בטוחים לנסיעה ותקינים והאם הנהגים הם אדיבים ושירותיים, יהיה עליכם להתמקד בחברות בעלות מוניטין בתחום ההסעות, חברות שעליהן אתם יכולים לקבל המלצות מחברים, מכרים או קולגות או אפילו לקבל חוות דעת מקצועית מאיש מקצוע המכיר את עולם ההסעות ויכול לתת לכם פרטים על חברת הסעות שכדאי לעבוד איתה.

לפני שאתם בוחרים את חברת ההסעות, חשוב שתגדירו לעצמכם מהם הפרמטרים החשובים לכם בשירות שעליו אתם צפויים לשלם. המחיר כמובן חשוב אבל מה מעבר לכך? האם חשוב לכם שהרכב יהיה חדש, מפואר ומעוצב? האם חשוב לכם שברכב תהיה טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי? האם חשוב לכם שהרכב יתאים לנסיעות שטח? האם חשוב לכם שברכב יהיו שירותים? האם חשוב לכם שהנהג יהיה צמוד אליכם לכל אורך השירות? ככל שתגיעו לחברת ההסעות יותר מגובשים, כך תוכלו להבטיח אתם בעצמכם לעצמכם, שתקבלו את רמת השירות שלה אתם מצפים ולא תאלצו להתפשר על שירותים חלקיים שיוצעו לכם בזמן אמת.

 

איך נכון לבצע השוואת מחירים בין חברות הסעה במזכרת בתיה?

בכל מקרה של שכירת שירותי הסעות במזכרת בתיה, חשוב מאוד לבצע השוואת מחירים בין מספר חברות פוטנציאליות. הסיבה לכך היא, ששירותי הסעות הם שירותים סטנדרטיים למדי שהתחרות בין הספקים המציעים אותם, מתבססת בעיקרה על מחיר. כך למשל, אם אתם מחפשים אוטובוס לתיירים, סביר להניח שישנן מספר חברות שעומדות בסטנדרטים להם אתם מצפים ועדיין, בין החברות האלה תהיה תחרות מחירים. השוואת מחירים פשוטה יכולה להבטיח לכם חיסכון של מאות ואלפי שקלים בעסקה.

אז איך נכון לבצע השוואת מחירים? ובכן, דבר ראשון עליכם לוודא שאתם מתמקדים אך ורק בחברות המספקות שירותי הסעות במזכרת בתיה בקטגוריה המתאימה לכם. אם אתם מחפשים חברה לסגור איתה הסכם ארוך טווח להסעת עובדים, חשוב שהחברה תתמחה בתחום זה ותדע להציע את מגוון הרכבים המתאימים ובסטנדרטים המתאימים לשירות זה. אם לעומת זאת, אתם מחפשים הסעה לתיירים מחו"ל או אפילו תיירים ישראליים, חשוב שהרכבים יעמדו בסטנדרטים של הסעות תיירים. אז לפני שאתם מבקשים הצעות מחיר, שימו לב שאתם מבקשים אותן מהגורמים המתאימים למשימה.

שנית, גבשו את כל תנאי העסקה שאתם רוצים לבצע ובקשו הצעות מחיר על תנאים אלה בלבד, ללא סטיות מהן. הגדירו את הזמנים, את תחנות האיסוף והפיזור, הדרישות שלכם לגבי נהג צמוד, מיזוג אוויר, מולטימדיה וכן הלאה ואל תחסירו אף פרט. ככל שהדרישות שלכם תהיינה יותר ברורות, כך הצעות המחיר תהיינה יותר סופיות ומחייבות. כמו כן, בדקו סוגיות של ביטוח, רישוי, הסמכה על ידי משרד התחבורה וכמובן בקשו לראות תמונות של הרכב עליו מתחייב הספק. רק עם מכלול כזה של פרטים, תוכלו להבטיח שאתם משווים בין תפוח לתפוח וגם יכולים לקבל את ההצעה הזולה ביותר מבלי לפגוע ברמת השירות לה אתם מצפים.

טיולי העמק היא אחת מחברות ההסעות המובילות בישראל ומספקת שירותי הסעות לתיירים, מקומות עבודה והסעות מזדמנות ללקוחות פרטיים ועסקיים. טיולי העמק מתחייבת לסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום, מציעה מגוון רחב של כלי רכב בגדלים שונים ומקפידה מאוד על בטיחות ובדיקות תקופתיות של כל כלי הרכב והנהגים עצמם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
חברת הסעות בבת ים

  מחפשים חברת הסעות בבת ים? זקוקים לאוטובוס עבור הילדים לכל השנה למסגרות החינוכיות או מיניבוס חד פעמי שיסיע את האורחים שלכם מבת ים לעיר

קרא עוד »
הסעות לחתונה בכפר סבא

  חתונה היא אולי בין האירועים הכי חשובים ומשמעותיים בחיים שלנו. לא סתם משפחות וזוגות מתכננים חתונה במשך כמה חודשים וחושבים על כל הפרטים החל

קרא עוד »
חברת הסעות בקצירין

  מחפשים חברת הסעות בקצירין? זקוקים לאוטובוס עבור הילדים לכל השנה למסגרות החינוכיות או מיניבוס חד פעמי שיסיע את האורחים שלכם מקצירין לעיר אחרת לחתונה?

קרא עוד »