אכסניה בצפון וטיול בצפון – חופש מושלם לישראלים

יש מקומות שרק המקומיים יודעים עליהם, ורוב מי שמגיע לחו"ל, אם לא נחת בידיים הנאמנות של מישהו שמבין ומכיר, פשוט לא יגיע אליהם. נחלים ספציפיים, בורות מים לטבילה ושכשוך, מסלולי הליכה, חופים "סודיים", לא חסר מקומות בישראל הקטנה שמי שלא מכיר, לא פוגש. הדבר נכון גם לגבי מקומות לינה, ולא כולם מכירים כל אכסניה בצפון.

מי שמחפש, ומחפש היטב, ימצא כי יש כמה מקומות שהם פשוט קצת יותר טובים מהשאר, מקומות ייחודיים, שכדאי להכיר, וכדאי מאוד לחוות. זה משתלם יותר, זה מעניין יותר, ובסופו של דבר, זה פשוט כיף יותר, ומה יותר חשוב בחופשה שלכם מאשר, בסופו של דבר, ליהנות מהרגע?

 

אכסניה בצפון יש רק אחת?

האמת היא שאין כל כך הרבה אכסניות בצפון, אך יש מספיק כדי לעודד תחרות, והתחרות טובה לנו, לצרכנים. צפון הארץ מלא בצימרים, ומי שמחפש צימרים, יימצא אותם. צימרים הם לרוב יותר מבודדים, יותר אישיים, ופחות מתאימים לחופשות עם ערך מוסף מיוחד, או כנקודת מוצא לטיולים. מרבית הצימרים מהווים מקום מקלט לזוגות רומנטיים שרוצים את השקט שלהם לעצמם, אך אלו הם לא מרבית המטיילים, ושאר הציבור מחפש פתרונות שונים, לענות על צרכים שונים.

אם אתם מחפשים לטייל, אבל באמת לטייל, עם כל מה שזה אומר – לפגוש מקומות חדשים, להיחשף לתכנים מיוחדים, ללמוד ולהעשיר את הידע שלכם, לפגוש אנשים ונופים ייחודיים, הרי שצימר הוא כנראה לא הפיתרון עבורכם, ואתם תיהנו הרבה יותר מהלינה והשהות הייחודית שמציעה אכסניה בצפון.

אכסניות, שלא כמו צימרים, יכולות להציע לעיתים גישה לתכנים רבים, כולל הרצאות, מפגשים עם מומחים מקומיים, וגישה למאגר יידע מופלא שלא נגיש בשום צורה אחרת. האכסניות הללו הן גם פיתרון מושלם לאירוח משפחתי, והרי עם ישראל הוא עם מאוד משפחתי. עם ממוצע של בין 3 ל-4 ילדים למשפחה, אין ספק שאותם מקומות המציעים פתרונות לינה ייחודיים ונוחים, משתלמים ונעימים לכל המשפחה, מציעים למרבית הקהל מענה טוב יותר מצימר קטן ומבודד, אשר פשוט נועד לשרת קהל אחר.

 

איך בוחרים את האכסניה?

כמו כל דבר אחר, גם בצפון בוחרים לפי מדדי האיכות שמתאימים לנו ביותר. לדוגמא, קבוצות היוצאות לטיול משותף כמו קבוצות טיולים בארץ למבוגרים, יעדיפו, ובצדק, מקום שמאפשר אירוח קבוצתי, עם כל המשתמע מכך. לא רק מספיק מיטות וחדר אוכל גדול, אלא גם מרחבים נוחים לישיבה קבוצתית, חדרי הרצאות, ואפילו הפעלות קבוצתיות כמו טיולים מאורגנים, הרצאות וכיו"ב.

הדרך לבחור את האכסניה המושלמת עבורכם היא לרשום בצורה פשוטה ובהירה את רשימת הצרכים שלכם מהטיול הקרוב, ולסדר את הצרכים הללו בסדר היררכי. יש את אלו שמבחינתם חדרים פרטיים או זוגיים זה חובה, ואחרים גמישים יותר ויכולים לחלוק חדר עם מישהו אחר מהקבוצה. יש כאלו אוכל כשר זה הדבר החשוב ביותר עבורם, ואחרים שזה לא משנה להם כלל. ככל שיותר צרכים של יותר מטיילים נענים, כך כולנו בסופו של דבר – נהנים!

קרדיט תמונה: pixabay
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
נהלן מוביל לתלמידים: איך להפוך למומחה

חוק הסעות תלמידים מקיף את הכללים והתקנות המסדירים את ההסעה הבטוחה והיעילה של תלמידים לבית הספר וממנו. חשוב שמנהלי בתי ספר, ספקי תחבורה והורים יהיו בעלי הבנה מוצקה של החוקים הללו כדי להבטיח את שלומם של התלמידים.

קרא עוד »
הסעות במעלות-תרשיחא

  פועלות היום בישראל שורה של חברות המספקות שירותי הסעות בכל רחבי הארץ. הסעות אלה מסופקות כשירות מזדמן לאירועים חד פעמיים וכשירות קבוע במסגרת הסכמי

קרא עוד »
מומחה להסעות ונהיגה

כנהג הסעות מומחה, אני נותן עדיפות למקצועיות ואמינות בכל היבט של עבודתי. מעמידה בזמנים ועד לנהלי נהיגה בטוחים, אני שואף לספק חוויה מהשורה הראשונה לכל הנוסעים.

קרא עוד »
הסעות ביהוד

  פועלות היום בישראל שורה של חברות המספקות שירותי הסעות בכל רחבי הארץ. הסעות אלה מסופקות כשירות מזדמן לאירועים חד פעמיים וכשירות קבוע במסגרת הסכמי

קרא עוד »